کد خبر: 1030209
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، گفت: شهدای نخبه الگو‌های پیشرو برای دانشجویان انقلابی و روشنفکر هستند، این راه همچنان با حضور جوانان با بصیرت به ویژه قشر ارزشمند ایثارگر ادامه خواهد داشت.
 حجت‌الاسلام حسن هنرمند ضمن تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو با بیان اینکه دانشجویان نیرو‌های متفکر در عرصه تولید علم و با بصیرت در مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند، گفت: دانشجویان انقلابی جامعه را به سمت پیشرفت‌های علمی سوق می‌دهند و با تولید علم و گسترش دانش در مسیر سازندگی، خودکفایی، حفظ استقلال، آزادی و اعتلای دین گام برمی‌دارند و اینگونه از خون‌های پاک شهدا پاسداری می‌کنند.
وی تاکید کرد: دانشجویان با عدالت خواهی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی، در طول سال‌های مبارزات انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب و تا امروز علیه استعمار، استبداد و فساد ایستاده‌اند و همانگونه که امام امت به ایشان لقب جوانان روشنفکر و افسران جنگ نرم را دادند در میان همه تهدید‌ها و تحریم‌ها در مسیر پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارند و دشمنان را از این اقتدار علمی به وحشت انداخته‌اند.
حجت الاسلام هنرمند اظهار کرد: ثمره این امید آفرینان آینده کشور و ذخایر و سرمایه‌های عظیم انسانی، دانشمندان بزرگی، چون شهید فخری‌زاده، تهرانی‌مقدم، احمدی‌روشن و شهریاری‌ها است. دشمن زبون تاب این عزت‌خواهی و پیشرفت را نیاورده و تمام نقشه‌های شومش را در سایه اقتدار علمی و بصیرت این سرمایه‌های عظیم نابود شده می‌بیند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدای نخبه الگو‌های پیشرو برای دانشجویان انقلابی و روشنفکر هستند، این راه همچنان با حضور جوانان با بصیرت به ویژه قشر ارزشمند ایثارگر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار