کد خبر: 1030114
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
رییس پلیس پیشگیری ناجا از ارائه طرح پیوست انتظامی برای ساخت و ساز‌ها خبر داد و گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح دریافت پایان کار منوط به تاییدیه انتظامی پلیس خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار مهدی معصوم بیگی درباره ضرورت پیوست‌های انتظامی برای ساخت و ساز‌ها و فعالیت‌های عمرانی، گفت: ما موضوع پیوست انتظامی را دنبال می‌کنیم و در برنامه ششم توسعه نیز این الزام برای مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی دیده شده است.

وی با بیان اینه پیوست انتظامی با رویکرد پیشگیری از جرم است، گفت: ما مولفه‌های این پیوست را احصا کرده و به وزارت کشور دادیم که فرآیند آن در حال طی شدن است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه این طرح هنوز اجرایی نشده است، درباره وضعیت آن گفت: طرح به وزارت کشور رفته و هنوز اجرایی نشده است. این طرح باید از سوی دولت تصویب شده و به وزارت کشور برگردد و ابلاغ شود.

معصوم بیگی درمورد جزئیات طرح الزام پیوست انتظامی برای ساخت و ساز‌ها گفت: در این طرح گفته شده که باید یکسری از مولفه‌ها در ساخت و ساز و متناسب با نوع کاربری ساختمان رعایت شود و اگر نشود پایان کار به ساختمان داده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ما دنبال فراگیر کردن این موضوع هستیم، تصریح کرد: پیوست‌های انتظامی را همه باید رعایت کنند، متاسفانه بعضا شرایط ساخت و ساز طوری است که فرصت در اختیار مجرمان قرار می‌گیرد. نباید شرایط طوری باشد که عمده فرصت‌های ارتکاب جرم را خود مردم در اختیار مجرمان بگذارند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار