کد خبر: 1029811
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۸ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سیما سادات لاری اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۳ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۹۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۲۱ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و سه هزار و ۴۹۴ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۳۴۸ نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

به گفته لاری ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون ۶ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در زمان حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار