کد خبر: 1029801
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
امیرعبداللهیان:
دستیار ویژه رئیس مجلس با بیان اینکه قانون راهبردی لغو تحریم ها، فرصت‌های بزرگی ایجاد می‌کند، نوشت: آمریکا و سه کشور اروپا، برجام را بی اعتبار کردند تا بشکه‌ای نفت ایران و ارز تبادل نشود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها که توسط مجلس تدوین شده، نوشت: دیپلماسی، زبان قدرت را خوب می‌فهمد. قانون راهبردی لغو تحریم ها، فرصت‌های بزرگی ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: آمریکا و سه کشور اروپا، برجام را بی اعتبار کردند تا بشکه‌ای نفت ایران و ارز تبادل نشود. اراده مسکو و پکن در مسیر همکاری و مقابله با تحریم‌های یک جانبه آمریکاست. باید اسلحه تحریم را شکست.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا کیانفر
|
United States
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
مصطفی هاشمی‌طبا اصلاح‌طلب گفت: کشور را گازانبری محاصره کردند.

آقای هاشمی‌طبا،
کسی کشور را محاصره نکرده بلکه جمهوری اسلامی از جهان بریده عزلت گزیده منتظر ملک‌الموت نشسته تا به وصال بنیان‌گذارش رسد.
بس است این انزوا و خاکساری کشیدن رنج و کردن بردباری.
بنام زندگی هر لحظه مردن بجای آب و نان خونابه خوردن.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
اگر آمریکا موفق شود فرماندهان بزرگ علمی و دفاعی نظامی ما را همچون شهید سلیمانی ترور کند و ما با این تحلیل که نباید پاسخ آنها را داد همچنان در مقابل این ترورهای هدفمند سکوت کنیم بس از مدتی به یکباره متوجه خواهیم شد که ما منابع بزرگ مدیریتی دانش و دفاع و جنگ مان را از دست داده ایم و این به معنای آن است که اگر در چنین شرایطی آمریکا بر ما جنگی را تحمیل کند ما از نظر اتاق فرماندهی و تدبیر دفاعی همه فرماندهان زبده مان را بوسیله ترور از دست داده ایم و در چنین شرایطی اگر ما انبوهی از موشک و قدرت سخت افزاری داشته باشیم عملا بدلیل فقدان یک فرماندهی منسجم و قدرتمند خلع سلاح شده ایم و علیرغم قدرت نظامی کافی قادر به دفاع نیستیم در اینجاست که آمریکا با حمله به ایران دیگر مدافعی را در مقابل ایران نخواهند یافت زیرا بوسیله این ترورهای ناجوانمردانه دیگر فرماندهی برای ما باقی نمانده که ایران بتواند پاسخی ویرانگر به آمریکا و دشمن بدهد پس همواره باید این اصل اساسی را در تحلیلها بیاد داشت که : اگر در مقابل دشمن سکوت کنیم دشمن بر سر ما فریاد خواهد زد و اگر دشمن بر سر ما فریاد بزند ما عقب نشینی میکنیم و اگر عقب نشینی کنیم دشمن از ما با چکمه هایش عبور خواهد کرد اما اگر ما بر سر دشمن فریاد بزنیم این آمریکاست که عقب نشینی میکند و در اینجا این ماییم که از روی دشمن عبور خواهیم کرد ... همیشه فریاد جنگ نیست یکی از این فریادها اتکای به خود خودکفایی صنعتی گسترش کارخانه های تولیدی و گسترش هوشمندانه علم و دانش در ایران است ... برای همین هم هست که دانشمندان تراز اول ما را ترور میکنند ... و یکی دیگر از این فریادها خروج از ان پی تی و جمع آوری دوربین های آژانس و توسعه تحقیقات علمی بدور از چشم دشمن است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار