کد خبر: 1029373
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
رئیس دستگاه قضا به دادستان کل کشور دستور داد تا با همراهی ستاد کل نیرو‌های مسلح، کارگروه ویژه‌ای را برای تعقیب عاملان ترور شهید فخری زاده تشکیل دهد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه، اظهار داشت: «شهید فخری‌زاده» قهرمان «بی‌اثرکردن تحریم و تهدید» دشمن است و فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها با قدرت‌آفرینی، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه‌ها از جمله حوزه اقتصادی است؛ جریان تحریف در حال القای ترس و یأس و تسلیم در برابر دشمن است؛ قوی شدن در همه عرصه‌هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: دادستان کل کشور با همکاری ستاد کل نیرو‌های مسلح، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای را برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند. در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد، چراکه دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد.

رئیس دستگاه قضا گفت: تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند؛ غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند؛ امید بستن به رفع تحریم با مذاکره خطاست؛ تجربه نشان داده که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار