کد خبر: 1029128
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
شهردار اصفهان:
دکترقدرت اله نوروزی گفت: به زودی در کنار پروژه‌های بزرگ و ملی بیش از ۵۰ طرح ارزشمند در منطقه و سازمان‌های مختلف شهر اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، شهردار اصفهان با اشاره به اینکه شهر در وضعیت نزدیک به تعطیلی قرار دارد تا شرایط بهتری در مدیریت کرونا ایجاد شود، اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت وزیران شهرداری هم در شرایط دیگری قرار گرفته است؛ البته چون خدمات شهرداری، عمومی، مستمر و دائمی است این نهاد خدمات شهری و امدادی را بدون وقفه به مردم ارائه می دهد.   

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان از ماه های گذشته با توسعه دایره خدمات الکترونیک خود، در شرایط کنونی دارای امکاناتی است که تعطیلی ادارات، خدمات رسانی به مردم را با مشکل روبرو نمی کند. 

شهردار اصفهان تصریح کرد: سامانه my.isfahan.ir خدمات خود را در زمینه شهرسازی و درخواست های مربوطه از جمله صدور پروانه، استعلام، خدمات عمرانی، فرهنگی و ترافیکی به صورت اینترنتی از طریق میز خدمت الکترونیک به مردم ارائه می کند.

وی با بیان اینکه به خاطر شرایط کنونی تصمیم گرفتیم بخشی از برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» را از این هفته در قالب افتتاحیه های رسانه ای به پیش ببریم، گفت: از همین رو برای افتتاحیه ها برگزاری اجتماعات نداریم اما پروژه ها به بهره برداری می رسد. به همین سبب فردا در منطقه 9 پروژه هایی شامل سه خیابان، فاز بعدی بوستان مهر، باززنده سازی مادی رهنان و کلکتور غرب بهره برداری می شود.

نوروزی با بیان اینکه طرح های خلاق مدیر منطقه 9 و کارکنان این منطقه چشم انداز مطلوبی برای منطقه ایجاد کرده است، افزود: عملیات اجرایی چند پروژه مانند باغ عرفا، ورزشگاه غرب، مجتمع فرهنگی – گردشگری منارجنبان هم از فردا آغاز می شود. 

وی تصریح کرد: به زودی در کنار پروژه های بزرگ و ملی بیش از 50 طرح ارزشمند در منطقه و سازمان ها از جمله 5 پارک و بوستان، 7 خیابان، 5 فرهنگسرای تخصصی و مراکز تفریحی، 3 ورزشگاه، دو پروژه احیای اماکن تاریخی، دو ایستگاه آتش نشانی، 4 پروژه میدان سازی، 2 پارکینگ عمومی و پروژه های متعدد دیگر در حوزه پسماند و خدمات عمومی تقدیم مردم می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر