کد خبر: 1029123
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" حسین ترکیان" از دستگیری 2 سارق باغ ویلاهای خصوصی در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به 35 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی شهروندان در حوزه منطقه شرق شهرستان اصفهان و شکایت مال باختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بازدید صحنه های سرقت و بررسی های دقیق علمی و هوشمند و استفاده از پایش تصویری مکان های وقوع سرقت موفق شدند پلاک یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت ها را شناسایی و با رد یابی آن هویت یکی از سارقان سابقه دار که در این سرقت ها دست داشت را به دست آورند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه مخفیگاه متهم شناسایی و ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم دستگیر شده همدست وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و هر دو نفر در تحقیقات صورت گرفته به 35 فقره سرقت از باغ ویلاهای خصوصی شهروندان اعتراف کردند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار