کد خبر: 1028976
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز از نجات جان بیش از ٢٠ نفر گرفتار شده در برف و کولاک توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: غلامرضا لونی امروز هفتم آذرماه، اظهار کرد: چهار نفر از مهندسین شرکت مخابرات که برای نصب دکل مخابرات روستای گلی چاس مراجعه کرده بودند در مسیر برگشت براثر بارش برف در گردنه شاهرود گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع عوامل امدادی پایگاه شول‌آباد جهت نجات و انتقال آنان به منطقه اعزام شدند و توانستند چهار نفر گرفتار شده در برف و کولاک را در پایگاه امداد و نجات شول‌آباد اسکان دهند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز خاطرنشان کرد: همچنین پس از تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن پنج خودرو با ۲۰ سرنشین در گردنه گله وادوش بلافاصله یک دستگاه برف‌روب و یک دستگاه لودر اداره راهداری جهت بازگشایی مسیر از سمت الیگودرز اقدام کردند.

لونی اضافه کرد: به دنبال تماس فرماندار بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات شول‌آباد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر شول‌آباد به گردنه مذکور اعزام شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های امدادی پس از سه ساعت تلاش بی‌وقفه تمام سرنشینان ۵ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر الیگودرز از عموم مردم الیگودرز درخواست کرد جهت عزیمت به مسیر‌ها صعب‌العبور ابتدا از وضعیت شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کرده و با توجه به شروع فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خودرو‌های خود را به لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز کنند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار