کد خبر: 1028811
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار همگرایی دولت و مجلس برای تدوین و تصویب بودجه سال آینده بر اساس منویات رهبر انقلاب شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس با اشاره به تدوین طرح اصلاح ساختار بودجه از سوی نمایندگان و بررسی آن در صحن مجلس، گفت: مجلس در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بودجه سال آینده کشور را با رویکرد معطوف به توان داخلی تصویب خواهد کرد و سعی خواهیم کرد بودجه کشور را از انحصار نفت خارج کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فراوان سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در دیدار با اعضای شورای هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه، افزود: شاکله فرامین رهبری در این دیدار توجه به توان داخل و چشم پوشی از یاری بیگانگان بود.

نماینده مردم بابل دولت و مجلس را تامین کننده سوخت موردنیاز کشور برای طی مسیر انقلاب دانست و عنوان کرد: همگرایی دولت و مجلس می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور سخنان حکیمانه رهبر انقلاب در این دیدار را منظومه فکری سیاسی و فرهنگی در عرصه مدیریت توصیف کرد و ادامه داد: راهبرد‌های ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب در تمامی شرایط سخت و دشوار بن بست شکن و راهگشاست.

کریمی فیروزجایی وابستگی به بودجه نفتی را درد کهنه اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: باید با تکیه بر خدمات شرکت‌های دانش بنیان و صدور خدمات فنی مهندسی خزانه کشور را پرپیمان کنیم.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در شرایط تحریمی صادرات محصولات و خدمات بر اساس تهاتر و جایگزینی ارز‌های رسمی دیگر بجای دلار بهترین شیوه درآمد زایی است.

وی با اشاره به اهمیت نقش آفرینی مردم در حوزه‌های اقتصادی گفت: دولت باید با رها کردن تصدی گری امور اقتصادی و برون سپاری واقعی آن مردم را در پیشبرد فرآیند‌های عرصه اقتصاد با رویکرد مقاومتی سهیم کند.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از کم تحرکی و سستی عناصر فعال در تصمیم سازی‌های راهبردی در حوزه اقتصاد، اظهار داشت: عرصه اقتصاد باید در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هرچه زودتر به جوانان متخصص و باانگیزه داخلی واگذار شود.

نماینده مردم بابل گسترش فرهنگ بسیجی را در کشور ضروری دانست و تصریح کرد: جوانان بسیجی همانگونه که در دوران دفاع مقدس همه معابر سخت و دشوار را گشودند، در عرصه اقتصاد نیز توان راهبری و پیشتازی دارند.

عضوهیات رئیسه مجلس با تاکید بر لزوم توجه به ارتقای سطح کیفی خدمات مدیریتی در کشور گفت: حضور جوانان مومن و با انگیزه در رده‌های مدیریتی نشاط و شادابی را در عرصه خدمت رسانی به مردم در همه سطوح حاکم خواهد کرد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار