کد خبر: 1028340
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
مسعود بنده خدا ، با اشاره به محدودیت های دو هفته ای از یکم آذر ماه، گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا استان، ساعات تردد حمل و نقل عمومی شهر اصفهان مشخص شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: بر این اساس، مترو از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ فعال است. همچنین همه خطوط اتوبوسرانی اصفهان و حومه تا ساعت ۲۱ فعال است و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ تعدادی از خطوط اصلی مرکز شهر به صورت شبانه فعال خواهد بود.

همچنین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان که قرار بود تا پایان آبان ماه سال جاری لغو باشد، همچنان غیرفعال است و این روند تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه انتظار می‌رود شهروندان صرفاً به منظور انجام امور ضروری خود از خودروهای شخصی استفاده کنند، افزود: به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با شیوع کرونا و به منظور رعایت حقوق شهروندان، طرح زوج و فرد در کلانشهر اصفهان تا پایان آبان ماه غیرفعال شده بود که با توجه به شرایط موجود همچنان این طرح تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیش از این، اجرای طرح زوج و فرد خودروها تنها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فعال بود، تصریح کرد: اجرای طرح زوج و فرد در ساعت‌های صبح لغو شده بود تا مردم بهتر بتوانند به امور خود در هسته مرکزی شهر برسند، اما ساعت اجرای آن در بعدازظهر و شامگاه یعنی ۱۷ تا ۲۲ برای جلوگیری از ایجاد ترافیک سنگین و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی فعال شده بود که با اوج گیری شیوع ویروس کرونا به پیشنهاد کمیته حمل و نقل ستاد مدیریت مبارزه با کرونا اجرای این طرح همچنان لغو است.

بنده خدا تاکید کرد: به محض اجرای مجدد طرح زوج و فرد خودروها از طریق شبکه‌های مجازی، صدا و سیما و رسانه ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
با سلام و تشکر از زحمات شما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار