کد خبر: 1028234
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه سامانه بارشی امروز تهران ترک می‌کند گفت: وقوع رگبار برف و باران در استان پیش بینی شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران از تناوب و ادامه دار بودن بارندگی‌ها در مناطق مختلف استان به ویژه نیمه شرقی و جنوبی تا ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: سامانه بارشی امروز تهران را ترک می‌کند.

وی گفت: پیش از ظهر امروز همزمان با خروج کامل سیستم فعال بارشی، از شدت ناپایداری‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای در سطح استان کاسته می‌شود.

جلالی افزود: از ظهر امروز تا بامداد دوشنبه به واسطه رطوبت به جا مانده، به صورت منطقه‌ای و محلی، در برخی مناطق بخصوص نیمه شمالی استان رگبار باران، بارش پراکنده، ارتفاعات رگبار برف (ضعیف‌تر از امروز) قابل پیش بینی است.

مدیر کل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: اگر وضعیت با تغییرات زیاد همراه نباشد پایان هفته سیستم جوان و تازه نفس دیگری هوای استان تهران را بارانی و ارتفاعات را برفی خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت جوی کنونی استان گف: امروز از اوایل وقت شاهد آسمانی ابری گاهی بارانی، به تدریج قطع بارش خواهیم بود و بعد از ظهر و شب با احتمال بارش پراکنده روبرو هستیم و برای امروز حداکثر دما ۱۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار