کد خبر: 1028225
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
سخنگوي شركت پالايشگاه نفت اصفهان خبر داد:
صبح امروزيكشنبه 2 آذر ماه به دنبال حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شركت پالایش نفت اصفهان، چهار نفر از کارکنان این شرکت در دم فوت كردند.

     به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،محمدصادق حاجيان با ابراز تأسف از وقوع این حادثه  كه در  مسير کمربندی جدید شهرستان نجف آباد - خمینی شهر روي داده، به  همكاران و خانواده بازماندگان تسلیت گفت و اظهارداشت: بلافاصله پس از اين اتفاق تلخ، تیم های امدادی پلیس راه، راهداری، اورژانس ، هلال احمر و آتش نشانی با ۱۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی در محل حاضر شدند و با کمک نیروهای امدادی 17  مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

     وي افزود: در پي اين حادثه، جلسه اي با حضور مديريت شركت پالايش نفت اصفهان ، فرماندار و مسئولين هلال احمر خميني شهر، و... در محل بيمارستان 9 دي خميني شهر تشكيل شد و ابعاد  حادثه  و چگونگي پيگيري معالجات مصدومين بررسي شد.

  حاجيان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه سرويس هاي اياب و ذهاب شركت پالايش نفت اصفهان به تازگي بازرسي ايمني شده بود و مشكلي در اين زمينه وجود نداشته، گفت:  علت اين اتفاق،  لغزندگي جاده  باراني عنوان شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار