کد خبر: 1027851
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
همزمان با هفته بسیج در آذربایجان شرقی
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی از اهدای ۵۰هزار بسته معیشتی و ۴۶۸ سری جهیزیه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

الیاس گلمحمدزاده  با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت آن، اظهار داشت: بسیج از آغاز تأسیس تاکنون در همه عرصه ها پای کار آمده و هم اکنون نیز در مهار کرونا همچنان در صحنه است.

وی با بیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته بسیج از دو ماه گذشته تشکیل یافته و برنامه های متعددی در پایگاه ها و حوزه های بسیج اجرا خواهد شد، یادآور شد: به خاطر شرایط کرونایی برنامه ها در این هفته به صورت مجازی، غیر حضوری و دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.

گلمحمدزاده از اجرای 40 عنوان برنامه و 72 برنامه شاخص در سطح استان خبر داد و گفت: بیشتر برنامه های این هفته با توجه به شرایط کنونی معطوف به خدمات رسانی و تداوم رزمایش کمک مومنانه است.

وی اجرای مرحله سوم کمک مومنانه را از اهم برنامه های هفته بسیج سپاه عاشورا عنوان و بیان کرد: بسته های تهیه شده همزمان با سالروز تاسیس بسیج پنجم آذر در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می شود،

گل‌محمدزاده همچنین اجرای طرح «شهید قاسم سلیمانی» با همکاری بسیج جامعه پزشکی و علوم پزشکی از دیگر برنامه های محوری سپاه و بسیج در غربالگری و پایش بیماران کرونایی به صورت محله ای نام برد و ادامه داد: برای یک هزار و 600 پایگاه این طرح برنامه ریزی شده است که تاکنون 950 پایگاه اعلام آمادگی کردند.

رئیس ستاد برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در ادامه همچنین اجرای طرح «شهید پور محبت» را از دیگر برنامه های سپاه عاشورا در هفته بسیج نام برد و گفت: با همکاری علوم پزشکی و طی دوره های آموزشی برای بسیجیان در این طرح بسیجیان به کمک کادر درمان می آیند که این طرح هم همزمان با هفته بسیج آغاز می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر