کد خبر: 1027748
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
سید مصطفی علوی در خصوص افت فشار جریان گاز در شهرهای خور، جندق و فرخی از توابع شهرستان خور و بیابانک که در شبانه روز گذشته اتفاق افتاد و با توجه به سرمای هوا مشکلاتی برای مردم این شهرهای کویری ایجاد گردید گفت: گاز مصرفی مشترکین این شهرستان با استفاده از گاز فشرده شده (سی ان جی) و با بارگیری از شهرستان نایین و حمل با تانکرهای مخصوص تامین می‌شود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت افزود: در شرق استان دسترسی به خط انتقال گاز سراسری فراهم نیست و شهرستان خور و بیابانک بیش از 300 کیلومتر از آن فاصله دارد، با سرد شدن هوا و افزایش مصرف در کل کشور، فشار گاز در خطوط سراسری کاهش یافته و امکان فشرده سازی گاز در ایستگاه مادر(نایین) و بارگیری آن در تانکر ها مختل می شود.

وی، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین گاز مردم این بخش هر روز ۸ دستگاه تانکر گاز سی ان جی را از نایین به خور وبیابانک حمل می شود و سپس از ایستگاه دختر با ظرفیت ۲هزار مترمکعب در ساعت به شبکه شهر خور تزریق می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تاکید کرد: ضروری است تا مشترکین، بویژه مردم مناطق شرقی استان در مصرف گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند و این مهم را جدی بگیرند.

مهندس علوی، با تاکید بر شعار، هر خانه یک بخاری، افزود: جهت پیشگیری از اشکال در فشرده سازی گاز به علت افت فشار خطوط، از  همه مشترکین عزیز در سطح استان تقاضا می شود با مصرف منطقی و بهینه شرکت را یاری نمایند.

وی، تصریح کرد: متاسفانه این روزها مشاهده می شود مردم عزیز برای تهویه هوا به جهت پیشگیری از شیوع ویرووس کرونا  همزمان که در و پنجره های منازل خود را باز نگه می دارند، درجه حرارت بخاری ها را بالا می برند که این امر در افزایش مصرف گاز، بسیار موثر بوده است بطوریکه مصرف گاز استان نسبت به مدت مشابه سال بیش از 15 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است، شهرستان خوروبیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر