کد خبر: 1027556
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
شهردار اصفهان:
قدرت اله نوروزی گفت: خیابان فرشادی بنا به درخواست های شهروندان منطقه سه که از تردد بسیار خودروها در کوچه های این خیابان گلایه داشتند، دو طرفه شد.

 

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، شهردار اصفهان با تبریک روز کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت مقام کتابداران و ناشران، اظهار کرد: کتاب سرچشمه روشنی است و در این روزهای کرونایی که بسیاری از امور عادی دچار دگرگونی شده، برای دانش آموزان و دانشجویان در سبک زندگی فرصت های جدیدی ایجاد شده تا از این فرصت برای کتابخوانی استفاده کنند. 

وی ادامه داد: اداره کتابخانه های شهرداری اصفهان طرحی را در دست اجرا دارد که براساس آن برای افرادی که امکان حضور و تحویل کتاب در کتابخانه ندارند، تسهیلاتی فراهم شده است؛ شهروندان برای اطلاع از جزئیات طرح با شماره 137 و کتابخانه های شهرداری تماس بگیرند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در دیدارهای حضوری که در مناطق با مردم داشتم و در تماس های مردم منطقه سه با شهرداری، درخواست های زیادی برای دو طرفه شدن خیابان فرشادی مطرح شد چراکه وضعیت این خیابان با مشکلات ترافیکی موجب آزار مردم شده بود. 

وی ادامه داد: با توجه به پیاده راه شدن میدان نقش جهان، بار ترافیک در بسیاری از کوچه های منطقه ایجاد شده بود و در تردد شرق به غرب مشکلاتی ایجاد شده بود. بر همین اساس در ماه گذشته عملیات اجرایی برای دو طرفه کردن، تعریض خیابان، اصلاح هندسی، پیاده رو سازی جدید، ایجاد ایستگاه اتوبوس و جدول گذاری میانی خیابان انجام شد و با تغییر عرض متغیر هشت متر به 12 متر، خیابان فرشادی دو طرفه و امکان تردد شرق به غرب خیابان فراهم شد. 

نوروزی افزود: روز پنجشنبه و جمعه در بازدیدی که از مناطق شهری داشتم، در همه مناطق اقدامات خوبی در حال انجام است که این فعالیت ها در کنار پروژه های ملی موجب رضایت شهروندان می شود.

وی اضافه کرد: در هفته های آینده از نتیجه فعالیت های عمرانی در سطح شهر و افتتاحیه جدید صحبت خواهد شد و بر همین اساس از هفته آینده برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با سبک جدید آغاز می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر