کد خبر: 1027182
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
محدودیت و تعطیلی بخشی از ورزش در ۴۶ شهرستان لغو نشد تا کماکان پابرجا باشد، با این وجود در مورد تمدید محدودیت بخشی از ورزش در مراکز ۲۵ استان از امروز(شنبه)، تصمیم جدیدی اعلام نشد!
طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

هفته گذشته بود که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در خصوص ۴۶ شهرستان که در فاز دوم به محدودیت های اعمال شده، اضافه شدند، اعلام کرد که همچنان محدودیت ها در این شهرستان ها ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه خبری جدیدی در این رابطه امروز(شنبه) اعلام نشد، محدودیت های اعلام شده در این زمینه همچنان ادامه دار تلقی می شود.

بنابراین مقررات سخت‌گیرانه‌ای در ۴۶ شهرستان جدید همچنان پابرجا خواهد بود تا در حوزه های ورزشی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار شاهد محدودیت و تعطیلی در استان آذربایجان شرقی شهرستان‌های اهر، بناب، شبستر و میانه. در آذربایجان غربی اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و نقده. در استان اصفهان، کاشان، شهرضا و مبارکه. در استان اردبیل، مشکین‌شهر. در استان البرز، نظرآباد. در خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، طبس و قائنات. در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر و گناباد. در استان خراسان شمالی، اسفراین. در استان سمنان، شهرستان‌های دامغان، و گرمسار. در استان فارس، شهرستان ممسنی. در استان کردستان شهرستان‌های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان. در استان کرمان شهرستان زرند و شهربابک. در کرمانشاه شهرستان‌های جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور. در لرستان، شهرستان دلفان. در استان مازنداران، شهرستان رامسر. در استان مرکزی شهرستان خمین. در همدان شهرستان‌های اسدآباد و کبودرآهنگ و در استان یزد، شهرستان‌های بافق و میبد باشیم.

به گزارش ایسنا، اما امروز(شنبه) سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات جلسه ستاد و تصویب کلیات طرح جامع مبارزه با کرونا، بیان کرد که طرح جدید مربوط به محدودیت های کرونایی از شنبه اول آذرماه آغاز می شود. بنابراین فعلا محدودیت های ورزشی در ۴۶ شهرستان اعلامی ادامه خواهد داشت و در مورد اتخاذ تصمیمات جدید در این زمینه باید تا شنبه هفته آینده منتظر ماند.

محدودیت ورزشی مراکز ۲۵ استان پایان یافت؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شنبه ۱۱ آبان ماه سال جاری بود که اعلام کرد: محدودیت‌های شغلی جدید در مشاغل گروه ۳ و ۴ در مرکز ۲۵ استان از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز اعمال می‌شود و قابل تمدید خواهد بود.

استان‌های البرز، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، قم، مرکزی، خوزستان، اصفهان، اردبیل، کرمانشاه، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، یزد، ایلام، همدان، زنجان، تهران، کردستان، سمنان و کرمان شامل محدودیت های اعلامی در گروه شغلی سه شامل استخرهای سرپوشیده و گروه شغلی چهار شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی بودند.

نکته قابل اشاره اینکه در اظهارات امروز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیحی در مورد وضعیت محدودیت های اعمل شده در مراکز ۲۵ استان مربوطه ارائه نشد و با توجه به اینکه پایان محدودیت ها ۲۴ آبان ماه تعیین شده بود، از امروز (شنبه) استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی مشکلی برای فعالیت ندارند مگر اینکه خبری در رابطه با ممنوعیت و محدودیت فعالیت از سوی وزارت مراجع ذی ربط اعلام شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار