کد خبر: 1027177
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کریستیانو رونالدو هفت گل تا ثبت یک رکورد فوق العاده فاصله دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفت همیشه شماره مورد علاقه کریستیانو رونالدو بوده است و اکنون پس از گلزنی مقابل آندورا هفت گل با رکورد علی دایی، بهترین گلزن تیم‌های ملی فاصله دارد. مهاجم یوونتوس تا به امروز ۱۰۲ گل برای پرتغال به ثمر رسانده است در حالی که مهاجم بازنشسته ایرانی ۱۰۹ گل وارد دروازه حریفان ایران کرد. ستاره پرتغالی با این هدف، که دیر یا زود به آن دست خواهد یافت امشب (شنبه) رهبری تیم ملی کشورش را بر عهده خواهد داشت تا در یک بازی تعیین کننده برابر فرانسه در لیگ ملت‌ها قرار بگیرد. هر دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر هستند و در هفته پنجم به مصاف هم می‌روند.

پرتغال و فرانسه فینال یورو را برای دومین بار در مدت کوتاهی تکرار می‌کنند. در دیدار قبلی که دو تیم در استادو فرانس به مصاف هم رفتند نتیجه ناامید کننده صفر بر صفر رقم خورد. هیچ یک از ستاره‌های بزرگ دو تیم درخشش خاصی نداشتند، به خصوص کیلیان ام‌باپه و رونالدو که عکس هایشان (دو ستاره پرتغالی و فرانسه در حالی که لبخند به لب داشتند همدیگر را در آغوش گرفتند) به مهمترین اتفاق این دیدار تبدیل شد.

پرتغال با یک پیروزی پا به میدان می‌گذارد. این تیم چهارشنبه با هفت گل آندورا را شکست داد. همچنین همه ستاره‌های تیمش یعنی برونو فرناندس، ژائو فلیکس و رونالدو روی فرم هستند. در مقابل فرانسه با غیبت چند بازیکن (حضور ام‌باپه مشخص نیست) و با ابهام برابر پرتغال قرار می‌گیرد. خروس‌ها هفته گذشته به شکل عجیبی با دو گل از فنلاند ضعیف شکست خوردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار