کد خبر: 1027060
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
در هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران اتفاق افتاد:
براساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ذوب آهن اصفهان از بین ۱۴۰ شرکت کننده موفق به دریافت نشان ویژه مسئولیت اجتماعی و لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا شد .

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از ایراسین در مراسم اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه 21 آبان ماه برگزار شد "نشان ویژه مسئولیت اجتماعی" و "لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا" به ذوب آهن اصفهان اهداء گردید

دکتر هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این خصوص گفت : این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به صورت مجازی برگزار شد و تنها شرکت های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند. ضمن اینکه 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند .

وی افزود : فعالیت روابط عمومی ها در دوران شیوع کرونا  در هفت رشته مورد ارزیابی قرار گرفت . یکی از بخش های مهم ، مسئولیت اجتماعی بود که بر اساس گزارش شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت . در این بخش میزان فعالیت شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله  فعالیت های زیست محیطی و مشارکت در کارهای عام المنفعه همچون مقابله با شیوع بیماری کرونا و... مورد ارزیابی قرار گرفت و در این راستا از سازمان هایی که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر شد و نشان ویژه نیز به ذوب آهن اصفهان رسید .

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی یادآور شد: روابط عمومی ذوب آهن اصفهان که در بین روابط عمومی های سرآمد است، در دوره‌های مختلف این جشنواره افتخارات بسیاری کسب کرده است و هر سال شاهد بهبود شرایط این واحد هستیم.

شایان ذکر است لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی کرونا به دلیل رعایت استانداردهای (علمی _ صنفی)، خلاقیت در کار  و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها به روابط عمومی ذوب آهن تعلق گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها