کد خبر: 1026371
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه همچنان در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) قرار دارد و برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی اعلام آمادگی می‌کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در بازدید از قسمت‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س) و اقدامات مدیریتی این سازمان در بحران کرونا، اظهار داشت: کارکنان خدوم سازمان بهشت زهرا (س) با ایثار و از خودگذشتگی توانسته‌اند بر اینکه تمامی آرامستان‌های کشور باید از سازمان بهشت زهرا (س) برای بهبود عملکردشان در خدمات رسانی به مردم تبعیت و تاسی کنند.

وی افزود: عملکرد این سازمان الگو و چراغ راه خوبی برای تمامی آرامستان‌های کشور است.

سردار فدوی با مقدس خواندن خدماتی که کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) به مردم ارائه می‌کنند، تصریح کرد: خدمات این سازمان «واجب کفایی» است که موجب جلب رضایت مردم در حکومت اسلامی شده است و بدون شک رضایت خداوند را نیز در پی داشته و ثوابی بی اندازه دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) است، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی ابراز کرد: ما از ابتدای این بحران برادرانه و مومنانه در کنار شما هستیم و به امید خداوند از این به بعد هم سپاه در کنار شما حضور دارد تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

در این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ارائه گزارشی از ۲۶۰ روز تلاش شبانه روزی و جهاد گونه کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در شرایط کرونا گزارشی ارائه کرد و گفت: در این ایام سخت و دشوار سپاه با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا (س) داشته و همواره همراهی و پشتیبانی کرده است.

انتهای پیام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار