کد خبر: 1026332
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: نوسانات شدید قیمت لوله فولادی از دلایل به تاخیر افتادن اجرای پروژه رساندن آب از سد تبارک به شهرستان قوچان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد علایی شامگاه گذشته در برنامه پیگیری صدا و سیمای استان در خصوص رساندن آب از سد تبارک به شهرستان قوچان، اظهار کرد: از 23 کیلومتر خط انتقال آب از سد به تصفیه خانه، 8.5 کیلومتر آن باید لوله فولادی باشد. خوشبختانه ما این لوله‌های فولادی را خریداری کرده‌ایم اما باتوجه به اتفاقاتی که در تغییر قیمت لوله‌ها رخ داد، متاسفانه دو مرتبه ضمانت‌نامه پیمان کار ضبط شد و حاضر به تحویل لوله‌ها نشد زیرا قیمت‌ها به شدت متغیر بود.
وی افزود: خوشبختانه ما تاکنون 8.5 کیلومتر لوله خریداری کرده‌ایم و 2.5 کیلومتر دیگر نیز به کارگاه وارد شده که هفت میلیارد تومان بابت آن بدهکار هستیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی عنوان کرد: از 14.5 کیلومتر فاصله از  بند بادخور تا تصفیه‌خانه 4.5 کیلومتر آن اجرا شده است، 1.5 کیلومتر هم ما از منابع جاری شرکت لوله خریداری کرده‌ایم و به کارگاه منتقل شده یعنی 6 کیلومتر لوله آماده اجرا است. 
علایی با بیان اینکه تاکنون خط انتقال کنده شده و آماده برای جایگذاری لوله‌ها است، خاطرنشان کرد: ما حداکثر تا 20 روز آینده این 6 کیلومتر را اجرا خواهیم کرد زیرا لوله‌های فولادی خریداری شده و زمستان هم در پیش است، در نتیجه باید هر چه زودتر اجرای کارگذاری لوله‌های فولادی آغاز شود.
وی ادامه داد: تاکنون کل اعتباری که کسب کرده‌ایم، 15 میلیارد تومان بوده که 2 میلیارد تومان آن سال 97 و 13 میلیارد تومان آن هم در سال 98 کسب شده است. 55 میلیارد تومان دیگر نیاز اعتباری داریم که بنده از وزارت نیرو هم پیگیری کرده‌ام تا این مشکل اعتباری رفع شود و پروژه به‌صورت کامل اجرا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار