کد خبر: 1026136
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی؛
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از تشریح پروژه ارزیابی چرخه عمر محیط زیستی LCA این شرکت به صورت آنلاین برای مدیران و روسای HSE شرکت ملی گاز ایران، مدیریت گازرسانی ستاد، و همچنین روسای HSE شرکت های گاز استانی کشور خبر داد.

حسن افتخاری در نشستی به صورت ویدئو کنفرانس که با حضور غلامرضا بهمن‌نیا، رییس HSE شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مدیران، روسا و کارکنان بخش های مختلف ستاد و شرکت های گاز استانی برگزار شد اظهار کرد: این پروژه عوامل موثر محیط زیستی در حوزه بهره برداری همانند انتشار فرار و مستقیم گازطبیعی در تاسیسات، گاز مصرفی ساختمان های اداری، برق مصرفی تاسیسات و ادارات، مصرف انواع قطعات یدکی، مصرف مواد شیمیایی، انتشار آلاینده های هوا، صوت، پسماند، پساب بهداشتی، فضای سبز، لوازم اداری مصرفی و.... را در 12 طبقه اثر محیط زیستی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده است.

وی افزود: تغییر اقلیم، سمیت، تخریب لایه ازن، کاربری و اشغال زمین، پرغذایی محیط های آبی و..... از موارد مطروحه در 12 طبقه اثر محیط زیستی پروژه ارزیابی چرخه عمر محیط زیستی LCA می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس نتایج نهایی حاصل از این ارزیابی که با استفاده از نرم افزارهای به روز شناسایی شده است، عناوین و اولویت بندی پروژه های بهبود هم برای هر یک از 12 طبقه گفته شده مشخص گردید. به گفته افتخاری، پروژه ارزیابی چرخه عمر LCA شرکت گاز خراسان رضوی در زمره اولین پروژه های انجام شده این حوزه در سطح صنعت گاز است که می تواند به عنوان الگو و راهنمای مدیران HSE صنایع گاز کشور مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار