کد خبر: 1026078
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
محمود ترفع، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه با احتساب ۱۰۰ اتوبوسی که اخیراً از آن‌ها رونمایی شده، تعداد ۲۵۰ اتوبوس و مینی‌بوس ظرف سه ماه آینده به اتوبوسرانی تهران اضافه خواهد شد، گفت: مینی‌بوس‌ها به خط‌هایی خواهند رفت که اتوبوس برای آن‌ها زیاد و مسافر کم است و اتوبوس‌های خطوطی که مینی‌بوس به آن‌ها اضافه می‌شود به علاوه‌اتوبوس‌های جدید به خطوطی می‌روند که به ناوگان بیشتر و نوسازی نیاز دارند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمود ترفع با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال باید ۴۰۰ اتوبوس اورهال شوند، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازسازی تعداد ۱۰۰ اتوبوس براساس قراردادی که با بخش خصوصی به امضا رسیده انجام خواهد شد و تعداد آن رو به افزایش است و همچنین تعدادی نیز از طریق تعمیرگاه‌های اتوبوسرانی بازسازی خواهند شد.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا اتوبوس‌های ما شلوغ بودند و در حال حاضر هم همین وضعیت وجود دارد، آن هم به خاطر این است که مردم در خیابان‌ها حضور دارند و باید به محل کار خود بروند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر وضعیتی که کرونا به وجود آورده، افزایش نرخ ارز، تحریم و کاهش مسافر موجب شده تا بخش خصوصی نتواند به فعالیت خود با اتوبوس‌های بیشتری ادامه دهد؛ دولت اگر می‌خواهد این اتوبوس‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند باید به آن‌ها یارانه بدهد تا فاصله‌گذاری بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: متأسفانه هیچ کمکی به ما انجام نشده، اما از ما توقع دارند که فاصله‌گذاری را به وجود بیاوریم و اتوبوس‌هایمان را بیشتر کنیم.

ترفع بیان کرد: ۱۰۰ اتوبوس و مینی‌بوس جدیدی که خریداری شده باید شماره‌گذاری شوند، روی آن‌ها دستگاه کارتخوان و جی پی اس نصب شود؛ امیدواریم تا یکم آذر ماه به خطوط اضافه شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار