کد خبر: 1025986
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
استاندار اصفهان:
اس رضایی گفت: امیدواریم استمرار و بهره برداری مناسبی از نمایشگاه بین المللی اصفهان داشته باشیم و نباید تنها به چند نمایشگاه خاص اکتفا کنیم بلکه باید از این ظرفیت برای ارتباط با اقتصاد جهانی و در توسعه صادرات بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، استاندار اصفهان اظهار کرد: افتتاح پروژه نمایشگاه اصفهان نشانه همدلی و هم افزایی در بخش های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مهم، استمرار این حرکت و بهره برداری از این مجموعه بسیار مهمتر از خود مجموعه است، توضیح داد: اگر این مجموعه تنها در حد یک فضا باشد و بهره برداری درستی از آن صورت نگیرد، کاری بیهوده خواهد بود، بنابراین از این طرح باید در رشد اقتصادی و بهینه سازی شرایط معیشتی جامعه بهره برداری شود.

استاندار اصفهان در ادامه شادی افتتاح برنامه امشب را به کادر بهداشت و درمان و پرستاری اصفهان که با بیماران کرونایی دست و پنجه می کنند و همچنین شهدای جبهه سلامت تقدیم کرد واذعان داشت: ما امروز در اصفهان مدعی فرهنگ بالایی با توجه به آگاهی و دانش عمومی مردم هستیم، بنابراین باید رعایت پروتکل های بهداشتی را برای حفظ جان خود، خانواده و جامعه مان یک تکلیف شرعی بدانیم.

رضایی، از مجموعه مدیریت شهری و اتاق بازرگانی اصفهان خواست تا همدلی و همزبانی و وحدت را در ابعاد مختلف داشته باشیم و امروز نمود آن پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان است، همچنین در شهر ساختارهای مختلفی در حال اجرا است که با اتمام آنها نیز این مجموعه می تواند فعال تر عمل کند.

وی افزود: متاسفانه امروز تمام مردم دنیا و کشور به دلیل شیوع کرونا دچار مشکلات شدیدی شده اند که اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین مرکز گردشگری کشور، از این ناحیه آسیب بیشتری دیده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در ملاقات های مختلف سفیران کشورهای مختلف از اصفهان، جای چنین مجموعه هایی در شهر خالی احساس می شود، ابراز امیدواری کرد؛ با همدلی در بخش های مختلف بتوانیم از این مجموعه ها استفاده بهتری داشته باشیم و در تعامل با یکدیگر، اصفهان را به جایگاه اصلی خود که همان نگین انگشتری است، برگردانیم و از ظرفیت های عظیم اقتصادی شهر بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هزار واحد صنعتی در استان اصفهان مستقر است، تاکید کرد: بسیاری از صنایع اصفهان نه تنها در کشور، بلکه در ردیف بالای صنایع کشورهای بزرگ دنیا قرار گرفته اند.

رضایی تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت ها نیازمند ساختارهای بزرگی همچون نمایشگاه است که امیدواریم استمرار و بهره برداری مناسبی از این نمایشگاه داشته باشیم و نباید تنها به چند نمایشگاه خاص اکتفا کنیم بلکه باید از این ظرفیت برای ارتباط با اقتصاد جهانی و در توسعه صادرات بهره ببریم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار