کد خبر: 1025837
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی لیگ برتر بیستم را آغاز می‌کند که از نبود مهاجمان خود رنج می‌برد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس برای تکرار قهرمانی‌های چهارفصل گذشته خود در لیگ برتر چاره‌ای جز آغاز موفق در لیگ برتر ندارد.

سرخپوشان پایتخت بازی افتتاحیه لیگ برتر را جمعه هفته جاری مقابل سایپا برگزار می‌کنند تا شاگردان یحیی گل محمدی پس از حضور در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به فکر کسب بهترین نتایج در هفته‌های نخستین لیگ برتر باشند.

با این حال سرمربی پرسپولیس بر خلاف فصل گذشته و حتی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با معضلات جدی در انتخاب یازده بازیکن خود روبروست.

تیمی که پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده را نیز از دست داد تا او نیز در کنار علیرضا بیرانوند، علی علیپور، محمد نادری، مهدی ترابی و محسن ربیع خواه در لیست جداشده‌های پرسپولیس قرار بگیرد.

گل محمدی نه تنها بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند را دیگر در اختیار ندارد بلکه برای بازی با سایپا مشکل جدی در انتخاب مهاجم دارد. عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با محرومیت از سوی AFC روبروست و نمی‌تواند سرخپوشان را در رقابت‌های داخلی نیز همراهی کند.

آرمان رمضانی نیز دچار کشیدگی همسترینگ شده و به طور قطع بازی با سایپا را از دست داده است. آریا برزگر مهاجم جوان دیگری است که بدون اینکه برای این تیم در ماه‌های اخیر بازی کند مصدوم شده است و نمی‌تواند پرسپولیس را در موقعیت حساس کنونی همراهی کند.



مهدی عبدی که عملکرد خوبی هم در خط حمله پرسپولیس داشته است تنها امید گل محمدی برای گلزنی به سایپا محسوب می‌شود. او که قرار است کمی جلوتر از وحید امیری در نوک پیکان حمله سرخپوشان قرار بگیرد تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کادر فنی این تیم پشت سر گذاشته تا بتواند شروع خوبی با پرسپولیس در لیگ برتر بیستم مقابل سایپا داشته باشد.

البته پرسپولیس امیر روستایی را نیز در اختیار دارد که می‌تواند با تصمیم یحیی برای پرسپولیس بازی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه هفته جاری در نخستین بازی از رقابت‌های لیگ برتر بیستم در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم فوتبال سایپا خواهد رفت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
0
0
پرسپولیس شاید فردا به مشکل بخره ولی به احتمال زیادبرندست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار