کد خبر: 1025759
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان:
بهزاد شاهسوندی گفت:محور چمگردان به زاینده‌رود در حریم شهر واقع شده و اقدامات مرتبط با حریم شهر در حیطه وظایف شهرداری است لذا اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان پروژه مصوبی برای این محور ندارد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: جاده چمگردان-زاینده رود به دلیل تردد زیاد یکی از محورهای حادثه‌خیز بوده که ضرورت احداث باند دوم را می طلبد ولی اجرای آن به علت واقع شدن در حریم شهری مرتبط با این اداره کل نیست.همچنین اعتباری نیز برای این پروژه مصوب و ابلاغ نشده است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای پروژه محور چمگردان-زاینده‌رود مورد توافق مسئولین شهرستان لنجان بوده است گفت: در سال ۱۳۹۴ قبل از انتزاع راهداری از اداره کل راه و شهرسازی توافق شده بود ۳۰۰ تن قیر از محل پروژه‌های ابلاغی حوزه راهداری جهت تکمیل این پروژه اختصاص داده شود. که پس از آن ۲۷۰ تن قیر تامین شد اما به دلیل اینکه ضمانت نامه لازم در موعد مقرر توسط شهرداری ارائه نشد این میزان قیر نیز در زمان مقرر ابطال شده است.

وی بیان داشت: به جهت حل مشکل مسافران وبالا بردن ایمنی محور چمگردان-زاینده‌رود ۱۴۰ تن قیر در سنوات گذشته به این پروژه اختصاص یافت و تحویل داده شد.

شاهسوندی با بیان اینکه این اداره کل در دوسال گذشته هیچگونه قیر یارانه‌ای دریافت ننموده وامکان تامین از این محل وجود ندارد. گفت: باتوجه به اینکه مصوب وابلاغ شده قیرهای تفاهم‌نامه‌ای که در اختیار شهرداری‌ها است در سراسر کشور از سال ۱۳۹۸ به بعد توسط وزارت کشور تامین شود لذا درخواست‌های شهرداری‌ها می‌بایست از طریق آن وزارت‌خانه پیگیری شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار