کد خبر: 1025351
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
فرمانده ستاد مقابله با کرونا:
زالی گفت: بر اساس گزارش‌ها خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای بیماری کرونا را نداشتیم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در حاشیه طرح امنیت و سلامت با اشاره به وضعیت گرمخانه‌های تهران در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: از روز اول شیوع ویروس کرونا شهرداری تهران یک تیم نظارتی تشکیل داد که به طور روزانه کانون‌هایی که در آن‌ها افراد بی سرپناه نگهداری می‌شوند، مورد رصد قرار گیرند.

وی ادامه داد: طبق گزارشاتی که به ما می‌رسد خوشبختانه هنوز در کانون‌های نگهداری از افراد بی پناه و در گرمخانه‌ها رشد خوشه‌ای این بیماری را نداشتیم. ما از ۱۱ هزار نفر معتاد متجاهری که در کمپ‌ها نگهداری می‌شدند تست پی سی آر گرفتیم و خوشبختانه به دلیل دور بودن آن‌ها از جامعه و نگهداری در کمپ تعداد مبتلایان به این ویروس در این افراد بسیار کم بود.

زالی با بیان اینکه رشد خوشه‌ای و مبتلا شدن دسته جمعی این افراد می‌تواند خطرناک باشد، گفت: طی آخرین بررسی‌های ما در کانون‌های بالقوه خوشه‌ای مثل سرای سالمندان، زندان‌ها، سربازخانه‌ها، گرمخانه‌ها و کمپ‌های نگهداری شاهد فرآیند افسارگسیخته بروز بیماری کرونا نبوده‌ایم، اما به دلیل اینکه همیشه این خطر وجود دارد باید همیشه اقدامات موثر خود را انجام دهیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
زیرا تمامشون معتاد هستند . این را که ولایتی و حداد عادل بهتر میتونن توضیح بدهند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار