کد خبر: 1024669
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: هدف دشمن این است که ملت ایران راهبرد‌ها و سیاست‌های تحمیلی آمریکا را بپذیرد، آن‌ها می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند و نتیجه این مذاکره از قبل مشخص شده است و آن تسلیم ایران در مقابل آمریکاست.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شورا‌های پدافند غیر عامل استان‌ها اظهار داشت: انقلاب اسلامی با آرمان‌ها و شعار‌هایی مانند حمایت از مستضعفان و ایستادگی در برابر ظالمان شکل گرفت و به پیروزی رسید و همچنان بر آرمان‌های استوار خویش ایستاده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به خروج آمریکا از برجام و افزایش تحریم و فشارهایش گفت: عهدشکنی آمریکای تروریست و جنایتکار با اینکه ایران به همه تعهداتش در برجام پایبند بود از تعداتش خارج شد و تحریم‌ها علیه ایران را مجددا پیش گرفت.

سرلشکر باقری افزود: هدف دشمن این است که ملت ایران راهبرد‌ها وسیاست‌های تحمیلی آمریکا را بپذیرد، آن‌ها می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره بکشانند و نتیجه این مذاکره از قبل مشخص شده است و آن تسلیم ایران در مقابل آمریکاست که این موضوع هیچگاه با اهداف نظام مقدس ما انطباق ندارد.

وی تصریح کرد: ایران یک سال صبر کرد، اما دشمن به عهد خود برنگشت و ایران از یکسال قبل راهبرد مقاومت فعال را در پیش گرفت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: ملت و دولت ایران توانست تهدید‌ها و فشار‌های آمریکا را به خوداتکایی و پیشرفت تبدیل کند و روی پای خود بایستد و آرمان هایش را دنبال کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه استقامت ملی موجب ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: بحمدلله کشورما به برکت رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و تلاش نیرو‌های مسلح و سایر بخش‌ها از نظر آمادگی دفاعی و انسجام نیرو‌های دفاعی در بهترین وضعیت قراردارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار