کد خبر: 1024642
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از ساختمان در حال ساخت بنیاد نیشابور بازدید کرد.

حجت الاسلام حسین معصومی طی سفر یک روزه به شهرستان نیشابور، از روند احداث ساختمان اداری بنیاد این شهرستان بازدید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 5560 مترمربع و با زیربنای 1135 متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد.
وی افزود: کلنگ این ساختمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین خورد و کار ساخت این مجموعه اداری از مرداد 1399 آغاز و طبق برنامه ریزی به عمل آمده در مدت یک سال ساخته خواهد شد.
همچنین این مقام مسئول با خانواده‌ی شهید حسن ابوالفضلی دیدار و از صبر و گذشت این تندیس ایثار با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.
اسکندر کناررودی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حسینی سرپرست اداره پشتیبانی و مهدی طوریان رییس دفتر و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و علی اصغر برهانی سرپرست بنیاد نیشابور در بازدید از ساختمان اداری بنیاد این شهرستان حضور داشتند.
شهید حسن ابوالفضلی در ششم شهریور 1332 چشم به جهان گشود و در دوم فروردین 1361 در عملیات فتح المبین به مقام عظیم شهادت نائل آمد.
گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در 129 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک هزار و 864  شهید، چهار هزار و 658 جانباز و 287  آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار