کد خبر: 1024529
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
سرمربی بارسلونا که به شدت به داوری ال کلاسیکو معترض بود پس از سوت پایان بازی با مارتینس مونوئرا صحبت کرد.
 بارسلونا پس از شکست ۳ بر یک مقابل رئال مادرید نارضایتی خود را از داوری اعلام کرد. پنالتی که داور به خاطر خطای کلمنت لانگله روی سرخیو راموس اعلام کرد روند بازی را تغییر داد و در نتیجه نهایی تعیین کننده بود. از نظر رونالد کومان تماس به حدی نبود که خطا گرفته شود.

سرمربی بارسلونا به شدت از تصمیم داور عصبانی بود و در نشست خبری پس از بازی گفت: "VAR زمانی وارد عمل می‌شود که باید تصمیمی علیه بارسا گرفته شود." سرمربی هلندی این اظهارات را در حالی بیان کرد که پیش از آن با داور صحبت کرده بود.

بالافاصله پس از سوت پایان کومان به مارتینس مونوئرا (داور بازی) نزدیک شد تا با او صحبت کند. در تصاویری که شبکه Movistar+ پخش کرد مشخص شد سرمربی بارسلونا به داور چه گفته است. کومان گفت:" برای چه؟ برای چه؟ به من بگو، تو تصاویر دیدار هفته گذشته برابر ختافه را دیدی که دو خطا اتفاق افتاد؟ VAR تنها علیه ما عمل می‌کند." مونوئرا ترجیح داد چیزی نگوید تا تنش به وجود نیاید.

شکست برابر رئال مادرید سومین لغزش بارسا در لالیگا بود. این تیم برابر سویا یک بر یک مساوی کرد و سپس با یک گل مغلوب ختافه شد. اکنون آبی اناری‌ها دو بازی سخت را پیش رو دارند. ابتدا در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس بروند و سپس در لالیگا برابر آلاوس قرار می‌گیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار