کد خبر: 1024509
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا، به حضور پررنگ پلیس در برنامه های"رسانه ملی" همزمان با هفته ناجا اشاره کرد و گفت: از اصحاب رسانه‌ای که در این ایام به هر نحو، در کنار و همراه ما بودند، قدردانی می‌کنم و باید بگویم انصافا خبرنگاران و عکاسان "ستادی" و "استانی" خبرگزاری پلیس هم خوش درخشیدند.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: سرهنگ "سید احمد خسروی" با اشاره به اینکه برنامه‌های امسال هفته ناجا با شعار" با هم برای امنیت و سلامت " و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: پلیس به عنوان اصلی‌ترین نهاد حافظ نظم و امنیت عمومی که بیشترین سطح ارتباط و تعامل را با عناصر، گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی دارد، برای پیشبرد ماموریت‌ها و تأمین امنیت و آرامش اجتماعی، بیش از هر سازمان و نهاد دیگری نیازمند همراه سازی و جلب حمایت افکار عمومی است.
وی ضمن اینکه هفته نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای بازنمایی و معرفی جلوه‌هایی از خدمات و تصویر واقعی اقتدار، رافت، کارآمدی، توانمندی، هوشمندی پلیس به آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: در راستای انعکاس تنوع و تکثر ماموریت‌های گسترده پلیس، جلب مشارکت مردمی و حمایت عمومی و با اشراف و آگاهی از نقش موثر رسانه‌ها در تحقق این مهم، از بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها همزمان با آغاز هفته ناجا غافل نشدیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا بیان کرد: همزمان با این ایام، شاهد همراهی و همکاری اصحاب رسانه در پوشش خبری برنامه‌های هفته ناجا بودیم و انصافا همه رسانه‌ها اعم از خبرگزاری ها، سایت‌های خبری، رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، مجازی و ... بخشی از ظرفیت خود را برای معرفی برخی از ماموریت‌های پلیس تخصیص دادند.
وی، به حضور پررنگ پلیس در برنامه های"رسانه ملی" اشاره کرد و توضیح داد: به جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امکان دعوت از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب نبود و برای پوشش خبری برنامه ها، ضمن فعالیت "درخشان" خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری پلیس، شاهد نقش آفرینی از خبرنگاران صدا و سیما در برنامه‌ها بودیم، به هر سوی، ضمن تقدیم مراتب قدردانی از مدیران و خبرنگاران حوزه انتظامی صدا وسیما، از اصحاب رسانه‌ای که به هر نحو با بهره گیری از اخبار خبرگزاری پلیس، ویژه نامه " امین جامعه "، بستر‌های مجازی پلیس، در کنار و همراه ما بودند، نیز کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
این مقام انتظامی در بخش دیگری با اشاره به فعالیت‌های "شبانه روزی" و " ایثارگرانه" نیرو‌های مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا، مطرح کرد: انصافا خبرنگاران و عکاسان "ستادی" و "استانی"، رابطان خبری این مجموعه از مرز تا مرکز، در این ایام خوش درخشیدند و با روحیه " جهادی" و " انقلابی " در میدان عمل بودند و به درستی رسالت خطیر خود را ایفا کردند؛ از طرفی در این ایام شاهد تلاش بی وقفه همکارانمان در دبیر خانه هفته ناجا، مراکز مستندات، رصد و فضای مجازی و همه ادارات معاونت اجتماعی ناجا به نحو مطلوبی بودیم، که شایسته سپاس هستند.
سرهنگ خسروی در پایان تاکید کرد: همواره قدردان همراهان خود در تحقق رسالت خطیر اطلاع رسانی "دقیق" توامان با "صحت" و "سرعت" هستیم و خبرنگاران پر تلاش را همکاران خود و از خانواده بزرگ نیروی انتظامی می‌دانیم. *
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار