کد خبر: 1024444
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
طبق آمار و ارقامی که منتشر شده مناظره نهایی دو نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، نسبت به مناظره اول آنها، ۱۰ میلیون بیننده کمتر داشت.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس آمار و ارقامی که مرکز تحقیقاتی نیلسن روز جمعه ارائه کرده است، مناظره نهایی دو نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، حدود ۶۳ میلیون بیننده داشت.

به نوشته وبگاه خبری «نیوزمکس»، این آمار در مقایسه با تعداد بینندگانی که مناظره قبلی را مشاهده کردند، ۱۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

این آمار از ۱۵ شبکه تلویزیونی که این مناظره را پخش کردند، گرفته شده است.

۱۴.۷ میلیون بیننده، این مناظره را از طریق شبکه فاکس نیوز و ۷.۲ میلیون نفر نیز از طریق شبکه سی‌ان‌ان مشاهده کردند.

مناظره اول دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و جو بایدن، رقیب دموکرات وی ۷۳.۱ میلیون بیننده داشت.

دومین مناظره این دو نامزد انتخاباتی نیز بعد از مثبت شدن تست کرونای ترامپ و بستری شدن وی در بیمارستان لغو شد و مصاحبه این دو نامزد با شبکه‌های ای‌بی‌سی و ان‌بی‌سی جایگزین آن شد.

دومین مناظره میان نامزد‌های دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بامداد جمعه به وقت تهران برگزار شد. دانشگاه «بلمونت»، واقع در شهر «نشویل» ایالت «تنسی» میزبان این مناظره بود که آخرین رویارویی دو نامزد قبل از برگزاری انتخابات در روز سوم نوامبر (۱۳ آبان‌ماه) به شمار می‌رفت.

بر اساس نتایج نظرسنجی «سی‌ان‌ان»، بیش از ۵۲ درصد رای‌دهندگان در نظرسنجی که این مناظره را تماشا کردند معتقدند نامزد حزب دموکرات پیروز این مناظره بوده و در مقابل ۳۹ درصد چنین نظری را درباره رئیس‌جمهور آمریکا داشتند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار