کد خبر: 1024374
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:
مهندس شهبازي از آغاز نهضت پیاده‌روسازی در سطح معابر این منطقه با صرف اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به  نقل از روابط عمومي منطقه 10 شهرداري اصفهان؛ مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به مهمترین فعالیت‌های انجام شده برای محرومیت‌زدایی در منطقه 10اظهار كرد: عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان مهر با مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع در دستور کار قرار دارد و برای اجرای آن هفت میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یک هزار و ۱۰۰ مترمربع پیاده‌روسازی در خیابان شهید بهشتی با صرف سه میلیارد ریال اعتبار انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان کاخ به مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع و هزینه اجرای هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی پیاده‌روسازی خیابان ناهید خبر داد و گفت: این پروژه به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع بوده و برای اجرای آن هشت میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

شهبازی با بیان اینکه اصلاح هندسی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان سروش حدفاصل خیابان مصلی تا میدان قدس در حال انجام است، افزود: ایمن‌سازی و نصب سرعت‌کاه در سطح منطقه شامل کندروی خیابان پروین قبل از خیابان شهید رضائیان، کندروی خیابان پروین قبل از خیابان دهخدا، تقاطع خیابان طلوع فجر و کندروی خیابان پروین، خیابان عسکریه خیابان طالقانی روبروی حسینیه امیریه، خیابان میثم، حصه خیابان امام خمینی (ره)، خیابان سپهر خیابان رضائیان انجام شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر