کد خبر: 1023628
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
لرستان پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی در رقابت‌های آسیایی با ۵ طلا و یک نقره در دو رشته آزاد و فرنگی می‌گوید: زندگی حرفه‌ای را بلد نبوده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : علیرضا لرستانی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: دو بار در رقابت‌های جهانی شرکت کردم، اما مدال نگرفتم که بدشانسی هم شامل حالم شد و البته آگاهی و علم تمرین آن موقع را نمی‌شود با الان مقایسه کرد و اینکه زندگی حرفه‌ای را بلد نبودم.

وی ادامه داد: نداشتن یک مشاوره خوب هم قطعاً در این ناکامی تاثیرگذار بود. ورزشکار باید بداند چه ساعتی تمرین می‌کند، چه ساعتی می‌خوابد و چه ساعتی غذا می‌خورد.

لرستانی با اشاره به شرایط آن زمان، تاکید کرد: اگر مشاور خوبی در کنارم می‌بود مطمئن باشید شرایط من با الان خیلی متفاوت‌تر بود و می‌توانستم چند مدال جهانی هم کسب کنم.

این کشتی‌گیر سنگین وزن لرستانی با بیان اینکه ورزشکار باید شرایط زندگی حرفه‌ای را بداند، تصریح کرد: امکانات به تنهایی نمی‌تواند موفقیت بیاورد و موفقیت یک پکیج و مسیر است که باید در آن به درستی حرکت کنیم.

وی افزود: ما زندگی حرفه‌ای نداشتیم و نداریم و متولیان هم به فکر یاد دادن این موضوع نبوده و نیستند. هدایت‌کننده خوب در ورزش نداریم یا کم داریم و باید این نقیصه رفع شود.

لرستانی بیان کرد: ورزشکاران به‌ویژه در رده‌های پایه شاید الزامات زندگی حرفه‌ای را نداند و اینجا وظیفه مربی است که باید این‌ها را به ورزشکاران یاد بدهد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: می‌توانیم در لرستان که منبع استعداد ورزشی است خیلی کار کنیم، اما شرایط لازم فراهم نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار