کد خبر: 1023560
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تمدید محدویت‌های ورود به بهشت زهرا (س) تا عادی شدن شرایط خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تصمیم اخذ شده برای اعمال محدویت‌های ورود به بهشت زهرا (س)، اظهار کرد: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا درموج سوم و هشدار‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر افزایش چشمگیر بیماری به لحاظ افزایش تعداد بیماران و فوتی‌ها، سازمان بهشت زهرا تمهیدات ویژه‌ای را از جمله مسدود کردن ورودی‌های بهشت زهرا در نظر گرفته است.

وی گفت: دو درب باب الزهرا (س) و باب الشهدا برای ورود و خروج مراجعه کنندگان باز بوده و سایر در‌ها بسته است. همچنین هیچ خدماتی برای برگزاری مراسم در بهشت زهرا به شهروندان ارائه نمی‌شود و مراسم تدفین هم با محدویت و با حضور تعداد کمی از اعضای خانواده متوفیان برگزار می‌شود.

خال همچنین درباره تعطیلی ایستگاه‌های صلواتی در بهشت زهرا (س) گفت: تمام ایستگاه‌های صلواتی تعطعیل شده‌اند و هیچ نذری در روز‌های آتی در این مجموعه توزیع نمی‌شود.

وی درباره زمان اتمام محدویت‌های اعمال شده در بهشت زهرا (س) تصریح کرد: این محدویت‌ها تا روز شنبه هفته آینده قطعی شده است، اما به طور حتم این محدویت‌ها مجدداً تا عادی شدن شرایط تمدید خواهد شد. از شهروندان درخواست می‌شود به این محدویت‌ها توجه داشته باشند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار