کد خبر: 1023107
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
نماینده تهران در مجلس گفت: هر زمانی که طرح تامین کالاهای اساسی تبدیل به قانون شود دولت موظف است آن را از مهرماه اجرایی کند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره طرح تأمین کالاهای اساسی توسط روش‌های الکترونیکی اظهار داشت: این طرح هنوز به تصویب کامل نرسیده و با توجه به این که نیازمند برخی تغییرات لازم بود به کمیسیون برنامه و بودجه بازگشته است.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه در اولین جلسه مجلس پس از تعطیلات موضوع را بررسی کرده و بعد از اصلاحات لازم آن را به صحن علنی ارجاع می‌شود و سپس دولت موظف به اجرای آن است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: هر زمانی که این طرح مصوب شده و تبدیل به قانون شود دولت موظف است آن را از مهرماه اجرایی کند. این در حالی است که حتی اگر این قانون از آبان‌ماه به دولت ابلاغ شود، دولت موظف است مبلغ مدنظر مربوط به مهرماه را هم به مردم پرداخت کند. چراکه منابع مورد نیاز اجرای این طرح دیده شده و دولت موظف به اجرای آن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 20 میلیون ایرانی به ازای هر نفر 120 هزار نفر در قالب اجرای این طرح دریافت خواهند کرد، ضمن این که 40 میلیون نفر دیگر هم در هر ماه 60 هزار تومان دریافت خواهند کرد و در مجموع 60 میلیون ایرانی از اجرای این طرح منفعت خواهند برد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار