کد خبر: 1022651
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
خبرنگار عمانی با اشاره به فرافکنی باشگاه النصر گفت: عربستانی ها قبلا نیز چنین رفتارهایی را برای خروج از فشار انجام داده بودند اما این بار النصر در آسیا رسوا شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: «ولید الابری» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رد شکایت باشگاه النصر عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که خواهان حذف پرسپولیس بابت استفاده از بازیکنان جدید خود در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، گفت: از ابتدا هم مشخص بود فرافکنی النصری ها در قضیه باخت‌شان مقابل پرسپولیس به جایی نمی رسد اما آنها برای اینکه از فشار هواداران خود به خاطر خرج های میلیون دلاری خارج شوند، اقدام به شکایت کردند.

خبرنگار ورزشی روزنامه «طوفا» عمان تأکید کرد: متأسفانه چنین رفتارهایی از سوی تیم های عربستان سابقه دار است. آنها می خواهند صورت مسئله را حل کنند. آسیا به قدرت بالای فنی پرسپولیس ایمان آورد و این تیم به حق مقابل النصر به پیروزی رسید. اگر رفتار حاشیه ای از سوی عربستانی ها رخ می دهد تنها برای خروج از فشار است اما فکر می کنم آنها این بار رسوا شدند.

الابری در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تأکید کرد: به خاطر فعالیتی که درباره عملکرد تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا دارم، اخبار مربوط به هر باشگاه را پیگیر هستم. النصر نه تنها مورد تمسخر حریفان داخلی خود نظیر الاهلی و الهلال عربستان قرار گرفته بلکه حالا دیگر همه در آسیا می دانند که این تیم برای رسیدن به هدف خود نه تنها خرج های بی اساس میلیون دلاری می کند بلکه اخلاق را هم زیرپا می گذارد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار