کد خبر: 1022492
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان:
دکترناصر مشایخی در دیدار با تعدادی از خبرنگاران روشن دل گفت: فعالیتهای اجتماعی شما روشن دلان از جمله قدم گذاشتن در وادی خبر و رسانه شاهدی بر نقش پر رنگ اراده در تحقق اهداف انسان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در جلسه ایی که در ستاد مخابرات استان برگزار شد؛ با اشاره به اینکه نقص عضو محدودیت نیست اظهار کرد : روشن دلان عزیز که علی الظاهر از نعمت بینایی محرومند با درخشش خود در زمینه های مختلف اجتماعی،علمی،فرهنگی و ورزشی کشور توانسته اند توانایی های ویژه خود را در همه عرصه ها به اثبات برسانند و این خود دلیلی بر پویایی مسیر زندگی آنهاست.

وی با اشاره به فعالیتهای مخابرات در قبال این عزیزان افزود: مخابرات در راستای مسئولیت های اجتماعی سعی کرده با گسترش سامانه های خدمات غیر حضوری و همچنین ایجاد درگاه های ویژه مخاطبین با شرایط خاص، امکان استفاده آسان از خدمات مخابراتی را برای روشن دلان فراهم کند.

گفتنی است در این دیدار خبرنگاران روشن دل نیز به بیان پیشنهادات و دغدغه های خود در زمینه خدمات و سرویس های مخابراتی پرداختند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر