کد خبر: 1022424
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
رقابت‌های گروه ب لیگ کشتی در شرایطی از دیروز در تهران آغاز شده که فردین معصومی سرمربی تیم چسب رازی با اعتماد به ملی پوشان نوجوان و جوان، این تیم را راهی مسابقات لیگ کرده است تا شاگردانش برابر بزرگان کشتی محک بخورند.
به گزارش جوان آنلاین ، بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد که هفته گذشته در گروه الف آغاز شد، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با حضور ۵ تیم در گروه ب پیگیری می‌شود. جدیدترین تیم تازه وارد لیگ چسب رازی به حساب می‌آید که هدایت آن را فردین معصومی، آزادکار سابق سنگین وزن تیم ملی برعهده گرفته است.
اگر تا چند سال پیش ملی پوشان نوجوان و جوان والیبال در قالب یک تیم به اسم شمس در لیگ برتر فرصت رویارویی با ملی پوشان بزرگسال و ستاره‌های تیم ملی را داشتند، در فصل جدید لیگ کشتی هم تیم چسب رازی با هدایت فردین معصومی با یک ترکیب جوان وارد این رقابت‌ها شده است.
معصومی در گفتگو با جوان آنلاین درباره دلیل انتخاب کشتی گیران نوجوان و جوان برای ترکیب تیم بر خلاف تیم‌های دیگر که به دنبال ستاره‌های اسم و رسم دار رفته اند، اینطور توضیح می‌دهد: «دنبال قهرمانی و رفتن روی سکو نیستیم و با یک سری کشتی گیر جوان و نوجوان که در سال‌های اخیر در رده‌های ملی حضور داشته اند، وارد مسابقات لیگ شده ایم تا دینی که بر کشتی بر گردن من دارد را ادا کرده باشم.»
معصومی ادامه می‌دهد: «با انتخاب چنین ترکیبی می‌خواهیم این بچه‌ها روی تشک مسابقات لیگ دیده شوند و با کشتی گیران نامدار و بزرگسال مسابقه بدهند و در کوران لیگ باشند و در آینده این حسرت را نداشته باشند که امکانات نداشتیم و جایی نبود که توانایی هایمان را نشان دهیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار