کد خبر: 1022393
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
سردار حاجی‌زاده:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم پوشانی رادارهای نیروی هوافضای سپاه با رادارهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای بزرگ نظامی کشور دانست و گفت: اگر در دنیا ۲۰ کشور ساخت رادار وجود دارد، حتما ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور اول است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه  الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد،کم بودن استهلاک و هزینه ساخت را از جمله ویژگی های ممتاز دوسامانه راداری هوافضای سپاه دانست و گفت:  این رادارها قادرند تا برد ۳۵۰ کیلومتر پرنده‌های پنهان کار را شناسایی و با توجه به ارتفاع هدف برای پرنده‌ها و سایر اهداف تا برد بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را کشف و رهگیری کنند و امروز در استان‌های یزد و کرمان راه‌اندازی شدند.

سردار حاجی زاده  هم پوشانی رادارهای نیروی هوافضای سپاه با رادارهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای بزرگ نظامی کشور دانست و گفت: اگر در دنیا ۲۰ کشور ساخت رادار وجود دارد، حتما ایران اسلامی جزو ۱۰ کشور اول است.

وی با اشاره به ظرفیت علمی و اجرایی نیروهای نخبه هوافضای سپاه، تصریح کرد: نیروهای نخبه جوان ما قادرند رادارهای مورد نیاز نیروهای عملیاتی را ساخته و در اختیار آنان قرار دهند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: طی سه ماه آینده رادار بعدی در چابهار راه‌اندازی می‌شود و با این افتتاح، تعداد رادارهای کشور در این کلاس به  هشت مورد افزایش می‌یابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار