کد خبر: 1022339
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
جانشین معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:
سردار"سید مجید میراحمدی" مطالبه اصلی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا را خشکاندن ریشه های نا امنی در جامعه عنوان کرد و گفت: امروز موضوع سلب آسایش مردم توسط افراد شرور و اراذل و اوباش تکلیف مهمی است که بر عهده همه نیروهای مسلح و از جمله نیروهای انتظامی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، در همایش فدائیان ولایت( 3) که با حضور فرماندهان و کارکنان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، گفت: با اشرافیتی برمنظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارم می دانم که قطعاً خبر این جلسه برای ایشان مسرت بخش خواهد بود چرا که رهبری همیشه بر وحدت و اتحاد بین نیروهای مسلح تاکید داشته و دارند.

وی وحدت و اتحاد بین نیروهای مسلح را یکی از مسائل بسیار مهم و اساسی و باعث یأس و نا امیدی در دل دشمنان دانست و اظهار داشت: تجربه 8 سال دفاع مقدس و پس از آن به ما نشان داده که هر کجا همدلی، همبستگی و وحدت بین نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شد توانستیم بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و از صحنه های بحرانی سرافراز بیرون بیاییم.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، اخلاص در عمل را رمز موفقیت در دنیا و آخرت عنوان کرد و با بیان اینکه شهدای ما اهل اخلاص بودند و توانستند به درجات بالا برسند، افزود: اگر امروز از شهید صیاد شیرازی، شهید خرازی، شهید ردانی پور، شهید حججی، شهدای نیروی انتظامی سئوال کنند که مهمترین آرزوی شما چیست؟ یقین دارم که پاسخ می دهند ای کاش می توانستیم به دنیا برگردیم و باز برای خداوند مجاهدت کنیم.

سردار میراحمدی تصریح کرد: امروز این سفره خدمتگزاری به مردم و مجاهدت برای خدا برای ما پهن شده و بایستی شکرگزار باشیم و کاری نکنیم که در برابر شهدا شرمنده شویم.

وی افزود: شهدای نیروی انتظامی که شهید راه امنیت هستند و ما شاهد رشادت ها و فداکاری های آن ها در جای جای کشور بودیم اولین کسانی هستند که از ما می پرسند چرا از امنیتی که آنها جانشان را برایش فدا کردند به خوبی مراقبت نکردیم.

سردار میراحمدی با بیان اینکه امروز بحث امنیت کشور بایستی با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش با جدیت پیگیری و دنبال شود از قاطعیت فرمانده ناجا در این خصوص قدردانی کرد و گفت: سردار اشتری در حضور رئیس دستگاه قضا و دادستان کل کشور تاکید کرد، هر دستی که شمشیر، قمه و چاقو را روی مردم بگیرد نباید سالم پایین بیاید که لازم می دانم از این قاطعیت فرمانده ناجا تشکر کنم.

مسئول ارزیابی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان های کشور با بیان اینکه هر فرد شروری که از سلاح سرد و گرم استفاده کند باید با برخورد مقتدرانه پلیس روبه رو شود، گفت: وظیفه ما این است که از ماموران وظیفه شناس حمایت کنیم و حتماً ستاد کل نیروهای مسلح محکم پشت این نیروها خواهد ایستاد.

سردار میراحمدی، موضوع برخورد با سلب آسایش مردم توسط افراد شرور و اراذل و اوباش را تکلیفی مهم برعهده همه نیروهای مسلح و دلسوزان نظام از جمله نیروهای انتظامی دانست و خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می کنم که امروز مطالبه اصلی مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا خشکاندن ریشه های نا امنی در جامعه است.

سردار میراحمدی سپس از زحمات نیروهای انتظامی در تامین امنیت کشور تقدیر کرد و گفت: نیروهای ناجا در فتنه 88 سنگ تمام گذاشته و در آن زمان صدها نفر از این نیروها ایثار و مجاهدت فراوانی از خود به نمایش گذاشتند و چند صد زخمی و مجروح و ده ها شهید تقدیم کردند که باید قدردان زحمات این عزیزان بود و من با افتخار دست این عزیزان را می بوسم.

این مقام ارشد در ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: تا زمانی که چنین نیروهای مجاهد و ایثارگری در نیروی انتظامی وجود دارند نباید اراذل و اوباش جرأت عرض اندام پیدا کنند و قطعاً با ایمان راسخ، توان و قدرت بالایی که در این نیروها سراغ دارم در آینده ای نزدیک سایه این افراد شرور از جامعه ما کم خواهد شد.

مسئول ارزیابی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش ناجا در استان های کشور ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر صورت گرفته توسط پلیس اصفهان اظهار داشت: الحمدلله با شناختی که از سردار "میرحیدری" و اقداماتی که در استان های دیگر انجام دادند دارم، مطمئن هستیم که در این استان نیز موفقیت های خوبی را به دست خواهند آورد و باعث رضایتمندی مردم شهید پرور و ولایی این استان خواهند شد.

اجازه نمی دهیم کسی احساس امنیت را از مردم بگیرد

 همچنین سردار"محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان در این همایش گفت: ما در این همایش گردهم آمدیم تا به دشمنان و عمربن عبدودهای زمانه اعلام کنیم که با تمام وجود همانند شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت آماده جانفشانی برای انقلاب و اسلام عزیز و امنیت مردم شریف و ولایتمدار ایران هستیم.

وی افزود: اگر در حوزه سیاسی کسی بخواهد فتنه ایجاد کند، اگر در حوزه اقتصادی کسانی بخواهند اخلال ایجاد کرده و زندگی مردم را با مشکل مواجه سازند، اگر در حوزه امنیتی کسی بخواهد سرقتی مرتکب شود و یا شرارت کند و اگر در حوزه فرهنگی کسی بخواهد به ارزش های انقلاب دهن کجی کند همه نیروهای مسلح برای مقابله با آنها در آمادگی کامل به سر می برند.

سردار میرحیدری تاکید کرد: امروز همه نیروهای مسلح در قالب ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی اجازه نخواهند داد کسی باعث رنجش خاطر امام زمان(عج) و رهبر عزیز انقلاب شود و در این راستا مصمم هستیم با همفکری و هم افزایی و همدلی یکدیگر نقشه راهی که مقام معظم رهبری و ستاد کل نیروهای مسلح برای ما ترسیم کردند را اجرا کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به اراذل و اوباشی که با در دست گرفتن سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هشدار داد و گفت: ما با تمام توان و قدرت در صحنه ایستاده و اجازه نمی دهیم کسی احساس امنیت را از مردم بگیرد.

وی قدرت اراذل و اوباش پوشالی عنوان کرد  و افزود: در این خصوص گروه های ویژه ای تشکیل شده که این گروه ها هوشمندانه و مقتدرانه عمل می کنند و بنا داریم تا ان شاء الله با کمک و همکاری مردم هیمنه این افراد را در صحنه جرم بشکنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به همکاری نیروهای بسیجی در برقراری امنیت جامعه افزود: بسیج به عنوان سرمایه نظام و تکیه گاه دستگاه ها و ارگان های کشور است و بایستی از این ظرفیت بزرگ در تمام حوزه ها به ویژه ارتقای امنیت به بهترین نحو استفاده شود.#

برقراری امنیت پایدار نیازمند روحیه انقلابی گری است/ لزوم هماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور

گروه استان ها _ اصفهان _ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روحیه انقلابی در همه دستگاه ها و ارگان ها، برقراری امنیت پایدار و مقتدرانه در کشور را نیازمند روحیه انقلابی گری بین نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد.

آیت الله "سید ابوالحسن مهدوی" در حاشیه همایش فدائیان ولایت 3 که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: امروز همه ما یک وظیفه سنگین برعهده داریم و آن حفظ امنیت کشور است.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن مجید که خداوند در آن خطاب به مسلمانان می فرماید :«در برابر مشکلات سست و محزون نشوید و در برابر مصیبت ها یاس و نا امیدی به خود راه ندهید.»، گفت: آن چیزی که ترس را از ما می گیرد و باعث پیشرفت و توسعه و برون رفت از مشکلات می شود داشتن روحیه انقلابی گری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، برقراری امنیت پایدار در کشور را نیازمند روحیه انقلابی گری در بین نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری بارها این موضوع را به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت، نیروهای مسلح و همه دستگاه ها و ارگان ها تاکید کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد که قابل رفع نباشد»، افزود: امروز شاید به لحاظ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی با مشکلاتی مواجه هستیم اما یقیناً با روحیه انقلابی می توانیم این مشکلات را رفع کنیم و دشمن را در نقشه هایش مایوس سازیم.

وی ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان اصفهان که در برگزاری نشست هماهنگی بین نیروهای مسلح استان پیش قدم شده است، اظهار داشت: در نظام اسلامی ما نیروهای مسلح همه یک هدف را دنبال می کنند و آن حفاظت از امنیت و آرامش کشور است و امیدوارم با این اتحاد و هماهنگی که وجود دارد ماموریت های خود را به خوبی دنبال کرده و رو به جلو پیش بروند.

آیت الله مهدوی بر لزوم هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور تاکید و گفت: وقتی می بینیم که برای امنیت و اقتدار کشور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به یکدیگر کمک می کنند و برای ایجاد امنیت با هم هماهنگ می شوند این موضوع هم باعث دلگرمی مردم و دلسوزان نظام و هم باعث یاس و ناامیدی در بین دشمنان می شود چرا که دشمنان همیشه دنبال این هستند که بین نیروهای نظامی و انتظامی ما اختلاف انداخته و با این حربه بتوانند اهداف خود را پیش ببرند.

وی افزود: نظام ما یک نظام مردمی است و معنی آن این است که این خود مردم هستند که هم از سپاه و هم از ارتش و هم از نیروی انتظامی حمایت می کنند به خصوص اینکه خود مردم روحیه بسیجی دارند و آنها بودند که به عنوان بسیجی در دوران دفاع مقدس به جبهه ها رفتند و اصل جنگ را آنها به پیش بردند و در نهایت هم به پیروزی رساندند.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در کنار اقتدار باید مردمی بودن و روحیه خدمت به مردم هم در وجودشان کاملاً مشهود باشد، تصریح کرد: امیدوارم این عزیزانی که امروز در خدمت ولی فقیه زمان خود خدمت می کنند با همین روحیه خود را برای خدمت کردن در حضور حجت الهی نیز آماده کنند و بتوانند ان شاء الله در آن زمان امنیت حکومت جهانی امام زمان(عج) را برقرار کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار