کد خبر: 1021483
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرد
سی و چهارمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضایی از لحظاتی قبل آغاز شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در سی و چهارمین نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهیدان شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم سردار جاودانه دفاع مقدس و دفاع از حرم و دفاع از حقوق بشر و دفاع از مسلمانان منطقه شهید سلمیانی را گرامی می‌دارم. همچنین در برابر همه سروقامتان دفاع مقدس ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده محترمشان ادای احترام می‌کنم.

وی ادامه داد: دفاع مقدس درس مقاومت است. درسی که انسان‌ساز است و فرهنگ‌ساز و مکتب‌آفرین. مکتب شهید سلیمانی و ملت مقاوم و امام حسینی ایران دستاورد ۸ سال دفاع مقدس ماست. پیروزی ما در دفاع مقدس نتیجه دو مؤلفه مقاومت و مردمی بودن دفاع بود. بر این باوریم تا این دو مؤلفه در مردم و مسئولان باشد مکانیسم ماشه که هیج جنگ تمام عیار اقتصادی و رسانه‌ای و همه توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب محکوم به شکست است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی در دوره اخیر که با پیشنهاد آیت الله رئیسی و تأیید و تنفیذ رهبر حکیم انقلاب دوره تحول نامیده شده در مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی به ویژه دانه‌درشت‌ها و حمایت از تولید و احیای کارخانجات، تأمین امنیت شهروندان و مقابله با اراذل و اوباش و اخلال‌گران امنیت و سلامت جامعه با عنایت خدای متعال و با تلاش همکارانن توفیقات خوبی به دست آورده است و سرمایه اجتماعی مناسبی برای نظام تحصیل و امید را در دل مردم زنده کرده است. این توفیقات و این دستاورد‌ها دشمنان نظام و انقلاب را عاصی و عصیانی کرده است. قوه قضائیه امروز نماد صلابت قوت و اقتدار نظام و پشتیبان حقوقی فردی و اجتماعی مردم است و به این جهت دشمن تصمیم گرفته است این نقطه قوت را آماج حملات ناجوانمردانه جنگ رسانه‌ای خویش قرار دهد.

اسماعیلی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای استکبار علیه قوه قضائیه تلاش می‌کند گفت: زمانی که مبارزه با فساد و مفسدین در درون و بیرون قوه را تشکیل دادیم می‌دانستیم در برابر هر ضربه به مفسدین و ایجاد سرمایه برای نظام و مردم با هجمه‌ها و تخریب‌هایی مواجه خواهیم شد، اما خلأیی در اراده ما ایجاد نخواهد کرد و مسیر مبارزه با فساد متوقف شدنی نیست.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار