کد خبر: 1021363
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مربی هلندی پاختاکور ازبکستان می‌گوید پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آن تقابل خواهند کرد و به تیم‌های ایرانی عادت کرده اند و این برای آن‌ها آوانس است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پیتر هویسترا، مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب اظهار کرد: هر چهار تیمی که به این مرحله رسیدند، واقعاً تیم‌های قدرتمند و از نظر کیفیت یکسان هستند. قبل از قرعه‌کشی برای ما فرقی نداشت با چه تیمی بازی می‌کنیم.


او در خصوص قدرت تیم پرسپولیس که حریف روز چهارشنبه پاختاکور خواهد بود، گفت: پرسپولیس تیمی قدرتمند است و روز گذشته السد را شکست داد. آن‌ها تیم خوبی هستند و قهرمان ایران شده اند. ما برای تقابل با آن‌ها آماده هستیم. پرسپولیس سومین تیم ایرانی است که با آن‌ها تقابل خواهیم کرد و ما به تیم‌های ایرانی عادت کرده‌ایم و این برای ما آوانس است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره اینکه تیمش یک روز بیشتر از پرسپولیس استراحت خواهد کرد، اظهار داشت: بله، همینطور است. این یک تورنمنت ویژه است و ما آماده هستیم و از نظر فیزیکی نیز آماده خواهیم بود و از نظر ذهنی نیز خودمان را آماده می‌کنیم، چون برای این بازی اشتیاق زیادی داریم.

هویسترا درباره اینکه هتل آن‌ها با پرسپولیس یکی است، گفت: بله، در فوتبال همه باهم دوست هستیم و باید اینطور باشد، اما بازی متفاوت است و هر دو تیم دنبال برد هستند و یک بازی پرهیجان خواهد بود.

او درباره وضعیت سرمربی تیم پاختاکور که دچار کرونا شده است، گفت: او هر روز بهتر و بهتر می‌شود و از این نظر خوشحالیم. امیدوارم که ریکاوری او کامل شود و شاید او بتواند روز بازی جزو تیم باشد. اینجا به خوبی به او می‌رسند و معالجه او به خوبی انجام شده است.

مربی تیم فوتبال پاختاکور درباره وضعیت کرونا که باعث حذف تیم الهلال از لیگ قهرمانان آسیا شد و رعایت پروتکل‌ها در تیم خودش خاطرنشان کرد: اکنون زمان پاندمیک است و این نگرانی همیشه پشت سر ما قرار دارد. ما خیلی این مسئله را مدیریت کردیم. از روز اول در ازبکستان همه بازیکنان را از همه دور نگه داشتیم و باشگاه از نظر مدیریتی با این مسئله خوب برخورد کرد. به خصوص در همین مسابقات تمام کادرفنی و بازیکنان را مراقبت کردیم و به این کار ادامه می‌دهیم. کمیته برگزاری مسابقات هم در این رابطه خیلی به ما کمک کرده و تا اینجا خوب بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار