کد خبر: 1021139
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسانه ها همراه قابل اطمینانی برای حوزه صنعت هستند، اظهار داشت: حوزه صنعت نیز می تواند پشتیبان رسانه ها باشد .

محمد محمدپور،در دیدار رییس اتاق بازرگانی تبریز با خبرنگاران رسانه های استان افزود: اگر حوزه صنعت، معدن و تجارت، پیوندهای حرفه ای با حوزه فرهنگ، هنر و رسانه برقرار کنند، به طور قطع برای کل استان مفید است.

وی گفت: ارتباط دوسویه بین حوزه صنعت با فرهنگ، هنر و رسانه موجب توسعه استان و تبیین دستاوردهای مختلف حوزه صنعت و تولید در جامعه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر پیوند بین بخش تولید و صنعت با بخش های فرهنگ و هنر گفت: بی شک نقش فعالان حوزه اقتصادی، تجارت و صنعت در گذشته های تاریخی در ارتقای منزلت استان بی بدیل بوده و در طول تاریخ این بخش خدمات زیادی به جامعه ارایه کرده است.

محمدپور، با اشاره به اینکه روحیه و انگیزه خبرنگاران کنونی در طول تاریخ رسانه ای استان بی سابقه است، ادامه داد: تمامی اصحاب رسانه با انگیزه تمام، دوستدار توسعه استان هستند.

وی یادآوری کرد: اگر در برهه ای از زمان رسانه ها از طریق نقد مسایل را مطرح می کنند، قصد آن ها توسعه استان است و اگر احساس کنند در حوزه ای نقصی وجود دارد حتما این مورد را گوشزد می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسانه ها، پیام رسان افکار عمومی و همراهان صدیق هستند، گفت: نگرش ها نسبت به حوزه فرهنگ و هنر نسبت به گذشته متحول شده است و این حوزه دیگر هزینه ای و سربار نبوده بلکه در بیشتر کشورهای دنیا بخشی از جریان تولید و اقتصاد است.

محمدپور، با اشاره به اینکه نقش اتاق بازرگانی، انسجام بخشی به حوزه تولید، اشتغال و انتقال فناوری به استان است، افزود: این اتاق با برقراری ارتباط بیشتر با رسانه ها می تواند فعالیت ها و نقش بی بدیل خود را در عرصه اقتصاد استان تبیین کند.

سرمایه های بخش صنعت و تولید آذربایجان شرقی به خوبی معرفی نشده اند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، نیز در این جلسه گفت: تاکنون سرمایه های بخش تولید و صنعت به درستی در سطح داخلی و خارجی به خوبی معرفی نشده اند و مردم آنچنان که باید از آن ها اطلاع ندارند.

یونس ژائله، با بیان اینکه هرگونه تخریب تولیدکنندگان به ضرر بخش تولید و اقتصاد کشور و استان است، افزود: به جای تخریب تولیدکنندگان باید از آنان حمایت کرد تا آنها انگیزه لازم برای سرمایه گذاری بیشتر در استان را داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت لازم انجام شود این افراد نیز انگیزه بیشتری برای فعالیت خواهند داشت اما متاسفانه برخی مواقع این افراد مورد تخریب قرار می گیرند که موجب فرار آنان از استان می شود.

رییس اتاق بازرگانی تبریز، با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی بین حوزه صنعت و تولید با حوزه فرهنگ و رسانه در شرایط کنونی جامعه، گفت: حمایت، قدرشناسی و حفظ حرمت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سبب افزایش روحیه تلاش و فعالیت در بین این افراد می شود که نتیجه آن برای رشد و توسعه استان مفید است.

ژائله، با اشاره به اوضاع خاص اقتصادی کشور، ادامه داد: در دوران جنگ اقتصادی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت از سوی مردم و به ویژه رسانه ها دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر