کد خبر: 1020806
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
رئیس سازمان صنعت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت استان اردبیل گفت: در راستای رونق تولید و نیز ایجاد اشتغال و تحرک‌بخشی به فعالیت‌های واحدهای تولیدی در سطح استان واحدهای صادرات‌محور اردبیل توسعه قابل توجهی یافته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در دیدار با معاون استاندار اردبیل اظهار داشت: در راستای رونق تولید و نیز ایجاد اشتغال و تحرک‌بخشی به فعالیت‌های واحدهای تولیدی در سطح استان به دنبال توسعه صادرات هستیم که نسبت به سال‌های گذشته به وضعیت مطلوبی رسیده است.

وی افزود: اهمیت به ارتقای وضعیت و کیفیت، بسته‌بندی و استاندارد در بخش‌های مختلف تولید در استان یکی از موارد مهم و اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم نسبت به امر بازاریابی و شناسایی نیازهای کشورهای هدف برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل ادامه داد: در این زمینه توسعه فعالیت‌های اقتصادی و نیز حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران و حل مشکلات آنان به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این زمینه شرایط مناسبی برای بخش خصوصی فراهم شده است.

در ادامه ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز اظهار کرد: اهمیت به توسعه صادرات یکی از اهم مواردی است که درصدد هستیم در راستای رفع مشکلات موجود در این زمینه گام برداشته و کمبودهای مربوطه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که اهمیت به تجارت خارجی یکی از موانع در توسعه تجاری و اقتصادی بیله‌سوار است بیان کرد: در این زمینه فعالیت شبانه‌روزی مرز بیله‌سوار و عدم تعطیلی ورود و خروج تجاری در ایام شیوع کرونا نیز از مزیت‌هایی است که در این ایام در حال انجام است.

عزیزی بیان کرد: قیمت پایه سیب‌زمینی از 200 دلار به 100 دلار کاهش یافته و نیاز است در راستای رفع مشکلات صادرکنندگان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم قیمت پایه صادراتی چهار محصول را متعادل‌سازی کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر