کد خبر: 1020796
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا-کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۳۲ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۶۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۹۸۲ هزار و ۲۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۳ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۴۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۱ هزار و ۶۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۵۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۰۶ هزار و ۵۹۳ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۸۶ هزار و ۵۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۱۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۹۱ هزار و ۱۷۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۴۴۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۸۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۳۹ هزار و ۶۵ برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، کلمبیا، پرو، مکزیک و اسپانیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۴۱، ۷۸۴ هزار و ۲۶۸، ۷۸۲ هزار و ۶۹۵، ۷۱۰ هزار و ۴۹ و ۶۹۳ هزار و ۵۵۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آفریقای جنوبی با ۶۶۵ هزار و ۱۸۸ و آرژانتین با ۶۶۴ هزار و ۷۹۹ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۴ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۸۷، ۴ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۰۷ و ۳ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۸۸۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

آخرین آمار جهانی ویروس کرونا +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار