کد خبر: 1020579
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
رئیس شورای شهر تهران درباره جزئیات نامه محرمانه‌اش به شهردار تهران توضیحاتی داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورا اظهار کرد: جلسه صحن امروز بسیار پربار بود و شورایاری منطقه ۸ گزارشی ارائه داد و به مناسبت هفته دفاع مقدس، سردار یزدی نیز در صحن حضور یافت و اعضای شورا نیز تذکر‌های زیادی به شهردار ارائه کردند.

وی افزود: لایحه رمزینه پاسخ سریع برای المان‌های شهری از جمله دستورجلسه‌های امروز بود که به سرانجام رسید. همچنین لایحه ورود سهام شرکت‌های شهروند و مؤسسه همشهری به بورس در صحن شورا مطرح شد که اعضای شورا پیشنهاد دادند این قضیه در کمیسیون‌ها به صورت تخصصی بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: لایحه زیست شبانه با اسم جدیدی توسط شهرداری به شورای شهر ارائه شده که نام آن بیداری شهر است که در واقع شهر آگاه هم می‌توان آن را تعبیر کرد و شورای شهر به ابعاد این لایحه خواهد پرداخت.

هاشمی درباره نامه محرمانه خود به حناچی شهردار تهران در مورد نامگذاری جدید خیابان‌ها، گفت: این موضوع به یک‌سال و نیم پیش برمی‌گردد و سخنگوی شورای شهر تهران در این زمینه با قاطعیت پاسخ خواهد داد، اما باید توجه کرد که من در این نامه ننوشته‌ام که نامگذاری‌های جدید منتفی است، بلکه ذکر شده برای حل مشکل و اجرای یکی از نامگذاری‌ها، مدتی صبر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار