کد خبر: 1020564
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
رزمندگان ، ایثارگران و خانواده های شهدای شرکت های خدمات رسان دراستان خراسان رضوی و عضو حوزه بسیج ادارات کل شهید عباسپور در اولین روز از هفته دفاع مقدس در همایش نکوداشت 40سال دفاع مقدس مورد تکریم قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب ، برق ، گاز ، پست استان خراسان رضوی و خانواده های ایثارگر درحاشیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد و تحت عنوان برگزار شد کاظم اکبری مقدم جانباز ، کاظم کاظمی رزمنده و رضا نجف زاده فرزند شهید و از همکاران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اهداء لوح تقدیر شدند.

در این مراسم دو تن از فرماندهان دوران دفاع مقدس بر ادامه راه شهیدان و پیروی از منویات فرمانده کل قوا تاکید کردند وضمن اشاره به وظایف کارکنان دولت در شرایط جنگ اقتصادی برای خدمت رسانی به مردم خواستار استقامت در برابر زرورگویی های استکبار شدند و در ادامه پس از نمایش کلیپ گام اول که دوران 40ساله انقلابرا روایتگری کرد گروه سرود عصر انتظار به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آبفا خراسان رضوی به همراه فرمانده پایگاه بسیج و همکاران بسیجی حاضر در محل از غرفه این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت دیدن کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار