کد خبر: 1020188
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی
معاون توسعه و منابع انسانی بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: کار در بنیاد عشق است و بنیاد به نیروهای جوان با ایمان، جهادی، انقلابی و مخلص نیاز دارد.

اسکندر کنارودی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنیاد مه ولات که با حضور مسعود رنجبر فرماندار مه‌ولات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: خدمت به مردم تحسین برانگیز است اما خدمت به خانواده های شهداو ایثارگران در مرحله اول یک توفیق و در مرحله بعد یک مسئولیت بزرگ است.
معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: خدمت در نهاد ارزشی و انقلابی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت ما را بیش از پیش می کند و باید به کسانی خدمت کنیم که محبوب درگاه خداوند هستند.
معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی گفت: اصلی ترین سرمایه نیروی انسانی، شناخت و بکارگیری صحیح و رسیدن به اهداف عالیه بنیاد است تا مشکلات ایثارگان در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.
در این مراسم که حجت الاسلام قاسمی فر رئیس اداره حقوقی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشت، معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی در پایان جلسه، با اهدای لوح سپاس از زحمات مجتبی غفرانی تشکر و قدردانی کرد و حکم سرپرستی بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مه ولات را به علیرضا نامداری اعطا کرد.
علیرضا نامداری سرپرست جدید بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مه ولات در این مراسم گفت: امیدوارم با تلاش صادقانه وپیگیری های مستمر مشکلات ایثارگران مرتفع و رضایت خانواده شهدا و ایثارگران جلب شود.
گفتنی است؛ شهرستان مه‌ولات از توابع خراسان رضوی است که در 220 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده۱۴۲شهید، ۲۸۰ جانباز و ۱۵ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری ومقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار