کد خبر: 1017511
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
معاون وزیر صمت:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن صالحی‌نیا در بازدید از شهرک های صنعتی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر شاهد سرمایه‌گذاری خوبی در نقاط مختلف استان اردبیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم که تداوم این امر مهم می‌تواند در توسعه و گسترش این مراکز صنعتی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

وی از توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان اردبیل خبر داد و افزود: با توجه جدی دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل به بخش صنعت و با اختصاص اعتبارات و منابع مالی لازم زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف استان اردبیل توسعه می‌یابد.

صالحی‌نیا با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث فازهای جدید در شهرک‌های صنعتی اردبیل آغاز شد تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 اردبیل در محدوده 310 هکتاری وارد فاز توسعه می‌شود و در این راستا با  برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی احداث فازهای جدید در 50 هکتار از اراضی این شهرک‌های صنعتی آغاز شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رفع مشکلات بخش صنعت در استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی انجام یافته و با تامین اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز توسعه شهرک صنعتی اردبیل در دستور کار قرار خواهد گرفت و در اسرع وقت عملیات اجرایی اجرایی احداث پست برق، توسعه تصفیه خانه و بهسازی معابر اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تاکید بر اینکه برای حل دغدغه واحدهای تولیدی در تلاش هستیم اظهار کرد: برای حل دغدغه واحدهای تولیدی در تلاش هستیم و باید برای ساماندهی، تعیین و تکلیف و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کارگروه‌های ویژه‌ای اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر