کد خبر: 1016973
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی وین، با ابراز تاسف از اقدام آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه علیه ایران گفت که این اقدام تلاشی مخرب برای جامعه جهانی است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توئیتر به ابراز دیدگاه شخصی خود درباره اقدام آمریکا برای فعال کردن مکانیزم ماشه برای بازگردان تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «دیدگاه شخصی: این قابل تاسف است که آمریکا تلاش دارد تا مکانیزم بازگرداندن تحریم‌ها (علیه ایران) را کاملا بدون هیچگونه توجیهی فعال کند.»

اولیانوف در ادامه هشدار داد: «این اقدام تلاشی مخرب نه تنها برای آمریکا بلکه برای تمام جامعه جهانی است. زمان آن فرا رسیده که آن را متوقف کنیم.»

شامگاه سه شنبه رئیس شورای امنیت در پاسخ به پرسش نمایندگان روسیه و چین برای اعلام موضع درباره درخواست آمریکا برای پیشبرد مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران اعلام کرد این شورا در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری در این خصوص انجام دهد.

«دیان دجانی» گفت: «پس از رایزنی با اعضای این شورا، برای من روشن است که یک عضو شورا موضع خاصی درباره این موضوعات دارد در حالی که شمار زیادی از اعضا نظر متفاوتی دارند.»

دجانی اضافه کرد: «از نظر من، اجماعی در شورا وجود ندارد، این به معنای آن است که شورا در جایگاهی نیست که اقدامات بیشتری انجام دهد.»
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار